Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m)

Praha

Máme volnou židli. Proto hledáme posilu, která doplní Alax tým a bude se podílet prodeji našich výrobků. Pokud ti srdce tluče pro design, rádi tě přivítáme v naší Alax rodině. Můžeš se těšit na práci progresivním a dynamickém prostředí s rodinnou atmosférou a různorodou prací.

Pár slov o nás:

Za 30 let existence jsme vybudovali silnou rodinnou společnost, která se stala špičkou na trhu zařizování komerčních i bytových interiérů. Hravě si poradíme s výrobou i dovozem kvalitního designového nábytku. Díky spolupráci se stovkou italských, španělských, německých i českých značek máme jedno z nejrozšířenějších portfolií, dokážeme tak architektům, interiérovým designérům i koncovým zákazníkům nabídnout řešení na míru. Více informací o naší práci i skvělém týmu najdete na www.alax.cz v sekci “Náš tým”.

Jaká bude tvoje náplň práce:

  • vyřizování a koordinování objednávek a zakázek klientů z e-shopu
  • komunikace se zákazníky po telefonu a emailem
  • související administrativa
  • úzká spolupráce s obchodním týmem


Co od tebe očekáváme:

  • min. SŠ vzdělání
  • skvělé komunikační schopnosti
  • pečlivost, spolehlivost a dotahování úkolů do konce
  • předchozí praxe v oblasti administrativy a zpracování zakázek výhodou


Co ti můžete nabídnout?

  • firemní telefon a notebook
  • stravné
  • kartu Multisport
  • sleva na firemní produkty
  • vzdělávací kurzy, školení
  • firemní akce a teambuildingy
  • možnost občasné práce z domova
  • bonusy/prémie


Nástup možný ihned.

V případě zájmu o tuto pozici pošlete strukturovaný životopis na emailovou adresu ***@*******. Do předmětu či textu zprávy uveďte název pozice, o kterou se ucházíte.

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSV


Požadované jazyky



  • Čeština
    (aktivní)


Benefity


  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Stravenkový paušál
  • Multisport karta
  • Výrobky a služby se slevou
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Firemní akce
  • Možnost home office
  • Bonusy a prémie

Detaily o pracovním místě:
Firma: ALAX spol. s r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m)
Směnnost práce Plný úvazek, IČO
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 6. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    15 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Finanční účetní - Praha 4 Lhotka
Praha 4 - Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | 30 000 Kč
Product owner Salesforce CRM
Praha - Česká spořitelna
Začni kariéru jako firemní poradce/poradkyně
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Poradce - SME Dačice
Praha - Generali Česká pojišťovna
Zkušený/á specialist(k)a pro oblast AFC, Compliance
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
? Hledáme Nové Tváře! ?
Praha - Generali Česká pojišťovna
Asistent/ka pro vztahy s klienty Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Leader of drivers cabin
Praha - ŠKODA TRANSPORTATION
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ALAX spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ALAX spol. s r.o. ještě dnes.
0.5166