💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m)

Praha

Máme volnou židli. Proto hledáme posilu, která doplní Alax tým a bude se podílet prodeji našich výrobků. Pokud ti srdce tluče pro design, rádi tě přivítáme v naší Alax rodině. Můžeš se těšit na práci progresivním a dynamickém prostředí s rodinnou atmosférou a různorodou prací.

Pár slov o nás:

Za 30 let existence jsme vybudovali silnou rodinnou společnost, která se stala špičkou na trhu zařizování komerčních i bytových interiérů. Hravě si poradíme s výrobou i dovozem kvalitního designového nábytku. Díky spolupráci se stovkou italských, španělských, německých i českých značek máme jedno z nejrozšířenějších portfolií, dokážeme tak architektům, interiérovým designérům i koncovým zákazníkům nabídnout řešení na míru. Více informací o naší práci i skvělém týmu najdete na www.alax.cz v sekci “Náš tým”.

Jaká bude tvoje náplň práce:

  • vyřizování a koordinování objednávek a zakázek klientů z e-shopu
  • komunikace se zákazníky po telefonu a emailem
  • související administrativa
  • úzká spolupráce s obchodním týmem


Co od tebe očekáváme:

  • min. SŠ vzdělání
  • skvělé komunikační schopnosti
  • pečlivost, spolehlivost a dotahování úkolů do konce
  • předchozí praxe v oblasti administrativy a zpracování zakázek výhodou


Co ti můžete nabídnout?

  • firemní telefon a notebook
  • stravné
  • kartu Multisport
  • sleva na firemní produkty
  • vzdělávací kurzy, školení
  • firemní akce a teambuildingy
  • možnost občasné práce z domova
  • bonusy/prémie


Nástup možný ihned.

V případě zájmu o tuto pozici pošlete strukturovaný životopis na emailovou adresu ***@*******. Do předmětu či textu zprávy uveďte název pozice, o kterou se ucházíte.

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSV


Požadované jazyky



  • Čeština
    (aktivní)


Benefity


  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Stravenkový paušál
  • Multisport karta
  • Výrobky a služby se slevou
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Firemní akce
  • Možnost home office
  • Bonusy a prémie

Detaily o pracovním místě:
Firma: ALAX spol. s r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m)
Směnnost práce Plný úvazek, IČO
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 6. 11. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Software Architect 🚀
Praha - ITIS Holding a.s.
Disponent námořních přeprav-Praha západ
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Account manager - Turbodmychadla
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
Infrastructure engineer
Praha - Heureka Group a.s.
Poradce pro aktivní správu majetku
Praha - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Noční ostraha Letňany
Praha - 16 000 Kč - 18 000 Kč
IT Solutions Consultant SAP BW/BI
Praha - DHL Information Services
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ALAX spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ALAX spol. s r.o. ještě dnes.