Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m)

Prague, Praha

Máme volnou židli. Proto hledáme posilu, která doplní Alax tým a bude se podílet prodeji našich výrobků. Pokud ti srdce tluče pro design, rádi tě přivítáme v naší Alax rodině. Můžeš se těšit na práci progresivním a dynamickém prostředí s rodinnou atmosférou a různorodou prací.

Pár slov o nás:

Za 30 let existence jsme vybudovali silnou rodinnou společnost, která se stala špičkou na trhu zařizování komerčních i bytových interiérů. Hravě si poradíme s výrobou i dovozem kvalitního designového nábytku. Díky spolupráci se stovkou italských, španělských, německých i českých značek máme jedno z nejrozšířenějších portfolií, dokážeme tak architektům, interiérovým designérům i koncovým zákazníkům nabídnout řešení na míru. Více informací o naší práci i skvělém týmu najdete na www.alax.cz v sekci “Náš tým”.

Jaká bude tvoje náplň práce:

  • vyřizování a koordinování objednávek a zakázek klientů z e-shopu
  • komunikace se zákazníky po telefonu a emailem
  • související administrativa
  • úzká spolupráce s obchodním týmem

Co od tebe očekáváme:

  • min. SŠ vzdělání
  • skvělé komunikační schopnosti
  • pečlivost, spolehlivost a dotahování úkolů do konce
  • předchozí praxe v oblasti administrativy a zpracování zakázek výhodou

Co ti můžete nabídnout?

  • firemní telefon a notebook
  • stravné
  • kartu Multisport
  • sleva na firemní produkty
  • vzdělávací kurzy, školení
  • firemní akce a teambuildingy
  • možnost občasné práce z domova
  • bonusy/prémie

Nástup možný ihned.

V případě zájmu o tuto pozici pošlete strukturovaný životopis na emailovou adresu . Do předmětu či textu zprávy uveďte název pozice, o kterou se ucházíte.

Požadavky

  • Minimální vzdělání: ÚSV

Požadované jazyky

  • Čeština (aktivní)

Benefity

  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Stravenkový paušál
  • Multisport karta
  • Výrobky a služby se slevou
  • Vzdělávací kurzy a školení
  • Firemní akce
  • Možnost home office
  • Bonusy a prémie

Detaily o pracovním místě:
Firma: ALAX spol. s r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m)
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 11. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
TRIBE AGILE COACH
Praha - Raiffeisenbank
Zkušený/á digitální marketér/ka
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Obchodní referent/ka
Praha - 46 000 Kč/měsíc - 48 000 Kč/měsíc
Trainee pro oblast projektů a procesů
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Quality Manager
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
IT technik
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Disponent pozemních přeprav, Praha - západ
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Operátor/ka výrobní linky
Praha - 26 000 Kč - 32 000 Kč
Strážný Stránčice
Praha - 120 Kč - 130 Kč
Pojišťovací specialista/ka - Praha - náměstí Míru
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ALAX spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back office specialista pro zpracování zakázek (ž/m) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ALAX spol. s r.o. ještě dnes.
0.5440