💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

BACK OFFICE SPECIALISTA/KA PRO EXTERNÍ PARTNERY

Prague, Praha

Jsme tým matrika obchodu, který se stará o zajištění veškeré smluvní dokumentace jak pro interní, tak i pro externí obchodní službu, evidujeme veškeré informace o našich obchodnících i partnerech. Pravidelně komunikujeme s ČNB a dohlížíme na to, že plníme regulatorní požadavky.Každý den pracujeme v SAP, kde spravujeme většinu dat. Ale máme i jiné programy, s kterými musíme pracovat. Do týmu hledáme nového kolegu, nebo kolegyni, kteří se nebojí komunikace, jsou pečliví a organizovaní (máme hodně procesů a termínů, které musíme dodržet) a nezaleknou se ani techničtější povahy práce jako je tvorba reportů a xml souborů. Zní to zajímavě? Pojďme se potkat!Co bude konkrétně obsahem Vaší práce? * Zasmluvnění nových externích partnerů, zahraničních partnerů a TOP partnerů. Komunikujeme s obchodníky, zjišťujeme informace o partnerech a na základě všech vstupů je zadáváme do systému. Připravujeme pro ně smlouvy a potřebné dodatky. * Zasmluvnění cestovních kanceláří a leasingových společností. Kromě partnerů se obdobně staráme i o cestovní kanceláře a další subjekty. * Vyřizování nestandardních požadavků od našich externích partnerů. Ne vždy je partner “tabulkový”. Někdy je potřeba upravit smlouvu, nebo třeba změnit výši odměny. V těchto případech ověříme, co je potřeba, zajistíme souhlasy všech stran a vytvoříme dokumenty partnerovi na míru. Nebojte, na znění smluv máme právní oddělení. * Kontrola aktuálnosti dat, jejich čištění a pravidelná aktualizace. Data určitě patří k naší práci, každý den pracujeme se SAPem a Excelem. * Komunikace s oddělením provizí, výpočtů a právníky pro soulad vystavované smluvní dokumentace. Aby vše bylo nastaveno podle konkrétních potřeb.Jaké zkušenosti a dovednosti byste měl/a mít? * Minimálně ukončené SŠ vzdělání s maturitou. * Předchozí praxi z administrativní pozice, kde jste využíval/a MS Excel a pracoval/a v nějakém větším systému. * Znalost práce s balíčkem MS Office (např. kontingenční tabulky, vzorce v MS Excel) a chuť se v této oblasti dál posouvat.Na co se můžete těšit? * Dlouhodobou spolupráci s perspektivou kariérního růstu. Spousta zaměstnanců je s námi mnoho let. * Know how jedničky na trhu. Postupně se z vás stanou experti na obchodní procesy a analýzy, a to pod hlavičkou pojišťovny, která je TOP ZAMĚSTNAVATELEM na českém trhu. * Odborné zaškolení. Pozice je vhodná i pro absolventy bez praxe z pojišťovnictví. Budete mít k dispozici zkušené kolegy, kteří vám vše rádi vysvětlí a v prvních měsících vás vše naučí. * Zázemí mezinárodní skupiny Generali a s tím spojené velké možnosti rozvoje a vzdělávání.… a samozřejmostí jsou rozsáhlé zaměstnanecké benefity jako: * 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví. * SMARTWORKING: Pracuješ raději z kanceláře nebo oceníš kombinaci s prací z domova? Home office u nás není pasé a trávíme na něm i 3 dny v týdnu. * CAFETERIE: Příspěvek ve výši 12 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o tvé zdraví. A to se vždy hodí! * STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 107 Kč za každý odpracovaný den přímo k tvé čisté mzdě. * POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro tebe životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %. * VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speex ti poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máš přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců! * ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.Doplňující informace:  * Pracoviště: Vyskočilova 1442/1b, Praha 4  * Nástup: dohodou Těšíme se na vámi zaslaný strukturovaný životopis v českém jazyce.## Benefits- Mobilní telefon- Sleva na firemní výrobky/služby- Notebook- Příspěvek na penzijní/životní připojištění- Flexibilní začátek/konec pracovní doby- Stravenky/příspěvek na stravování- Vzdělávací kurzy, školení- Kafetérie- Občerstvení na pracovišti- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas- Příspěvek na vzdělání- Zdravotní volno/sickdays- Firemní akce- 13. plat- Práce převážně z domova- Dovolená více než 5 týdnů- Vlastní organizace náplně práce

Detaily o pracovním místě:
Firma: Generali Česká pojišťovna
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: BACK OFFICE SPECIALISTA/KA PRO EXTERNÍ PARTNERY
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
OFFICE COORDINATOR
Praha - Grafton Recruitment
Service Desk Analyst with Italian
Praha - DHL Information Services
Kuchař/ka vedoucí směny T- Mobile
Praha - 38 000 Kč - 43 000 Kč
QA Engineer
Praha - AIS Servis
Linux Administrator
Praha - BNP Paribas Cardif
Lakýrník/ lakýrnice letadel, až 40 000 Kč
Praha - 32 000 Kč/měsíc - 40 000 Kč/měsíc
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Junior Web Analytik
Praha - Publicis Groupe CZ
Software Architect
Praha - ITIS Holding a.s.
Obchodní zástupce – doprava/spedice/logistika ‍/‍
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Servisní technik (m/ž)
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce BACK OFFICE SPECIALISTA/KA PRO EXTERNÍ PARTNERY: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce BACK OFFICE SPECIALISTA/KA PRO EXTERNÍ PARTNERY?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Generali Česká pojišťovna.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici BACK OFFICE SPECIALISTA/KA PRO EXTERNÍ PARTNERY ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Generali Česká pojišťovna ještě dnes.