Back office specialist/part-time (23 - 30.000 Kč)

Jihomoravský kraj

Náplň práce

  • Administrativní podpora – práce s dokumenty, fakturami, smlouvami.
  • Řešení různorodých operativních úkolů v rámci společnosti.
  • Příprava podkladů pro účetní, podpora HR či evidence majetku.
  • Podpůrná činnost pro obchodní oddělení – správa databáze, tvorba dokumentů.
  • Zajištění dopravy našich výrobků k zákazníkům – objednávky doprav, předávací protokoly.
  • Pomoc s řízením kanceláře – zápisy z porad, starost o kanceláře, zajištění inovací.
  • Spolupráce s kolegy napříč firmou.



Požadujeme

  • Zkušenosti z administrativy, kanceláře nebo back office by se ti mohly hodit.
  • Pečlivost, samostatnost a smysl pro detail je důležitý.
  • Spolehlivost a zodpovědný i aktivní přístup by ti měl být přirozený – budeš mít důležitou roli v každodenním chodu firmy.
  • Dobrou znalost MS Office (zejména Excel, Word).
  • Angličtinu alespoň na úrovni B1 – nemusíš být rodilý mluvčí, ale e-mail zvládneš a nezalekneš se případně ani jednoduché komunikace s klientem.
  • Reprezentativní vystupování a dobré komunikační schopnosti jsou určitě třeba. Budeš v kontaktu s partnery i našim týmem.
  • Řidičák sk. B výhodou.
  • A pokud máš zájem o marketing nebo práci na sítích, můžeme otevřít dveře i spolupráci v tomto směru.



Nabízíme

  • Možnost pracovat na částečný úvazek (30 hodin týdně), postupně klidně i na plný.
  • Stabilní zázemí firmy, která je na trhu už přes 15 let – a stále roste.
  • Práci v mladém a dynamickém kolektivu – jsme menší a přátelská firma, která funguje už více jak 15 let, roste a dělá ve světě velké věci. My nejsme žádný strohý korporát!
  • Možnost učit se nové věci a rozvíjet se spolu s firmou.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • 25 dní dovolené.
  • Příspěvek na stravování.
  • Firemní notebook a telefon.
  • Káva a pohodová atmosféra v moderních kancelářích v Technologickém parku v Brně (JIC).
  • Plat dle schopností i zkušeností .


Platové rozmezí je indikativní, jsme připraveni individuálně upravit v závislosti na zkušenostech a přidané hodnotě, kterou případný kandidát přinese naší společnosti.
Líbila by se ti taková práce? Pošli nám životopis nebo odkaz na LinkedIn na – budeme se těšit na setkání u nás!

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Advantage Consulting, s.r.o.
    Lokalita: Jihomoravský kraj
    Pracovní pozice: Back office specialist/part-time (23 - 30.000 Kč)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 23 000 - 30 000 Kč / měsíc
    Nabídka přidána: 11. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Back office specialist/part-time (23 - 30.000 Kč): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office specialist/part-time (23 - 30.000 Kč)?

Práce je nabízena v lokalitě Jihomoravský kraj.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 23 000 - 30 000 Kč / měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back office specialist/part-time (23 - 30.000 Kč) ve městě Jihomoravský kraj? Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.
0.0925