Back Office Specialist(k)a, až 40 000 Kč/měsíčně, Brno-Řečkovice!

Brno


Informace
Hledáte profesní výzvu v účetnictví, kde budete pracovat na vysoké úrovni a rozvíjet své odborné znalosti? Možná hledáme právě Vás!

Pro brněnskou účetní a daňovou kancelář, která se od vedení běžného účetnictví liší svou komplexností a odborností, hledáme nové zaměstnance na pozici Backoffice.

Co o pozici říká ředitelka společnosti?

Pomáháme našim klientům s účetními a daňovými strategiemi, optimalizací procesů a zajišťujeme precizní servis na nejvyšší úrovni. Tato pozice je ideální pro někoho, kdo má rád organizaci, administrativu a pečlivost, ale zároveň chce být součástí dynamického týmu, který se neustále rozvíjí.

Co Vás čeká?

✔ Administrativní podpora účetního a daňového týmu.

✔ Supervize interního klientského systému.

✔ Zpracování a kontrola dokumentace – smlouvy, faktury, reporty.

✔ Komunikace s klienty a úřady (telefonicky i e-mailem).

✔ Příprava podkladů pro fakturaci, fakturace, kontrola cash/flow.

✔ Organizace a archivace dokumentů.

✔ Interní personalistika, organizace náborů a pohovorů.

✔ Příprava podkladů pro mzdy a kontrola zpracovaných mezd.

✔ Kontrola výkazů práce a time-management kanceláře.

✔ Plánování kapacit týmů, a komunikace s vedoucími oddělení.

✔ Controlling efektivity zakázek, organizace firemních porad.
Co od vás očekáváme
✔ Vzdělání min. SŠ a zkušenosti v administrativě.

✔ Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost.

✔ Výborná znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).

✔ Komunikační a organizační dovednosti.

✔ Chuť učit se novým věcem a podporovat tým.
Co vám nabízíme
Co získáte?

✔ Flexibilní pracovní dobu + možnost home office po zaučení.

✔ Sick days, stravenkový paušál, Multisportka.

✔ Odborná školení v pracovní době – rozvoj a specializace jsou u nás prioritou.

✔ Příjemné pracovní prostředí – káva, čaj, ovoce a drobné občerstvení zdarma.

✔ Výbornou dostupnost – MHD, vlak, parkování zdarma.

✔ Možnost spolupráce – HPP.

Proč právě tato nabídka?

✨ Stanete se součástí poradenské kanceláře na vysoké úrovni – kde účetnictví znamená víc než jen čísla, a kde se hledají chytrá řešení pro klienty.

✨ Setkáte se s lidským přístupem, dobrou atmosférou a výborným pracovním kolektivem.

✔Odborný růst a specializace – budete mít přístup k náročným případům a rozvíjet se v daňovém a účetním poradenství.

✔Práce v týmu profesionálů.

✔Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a rádi se s Vámi setkáme!

Detaily o pracovním místě:
Firma: JOBINN & HOSTESSINN, s.r.o.
Lokalita: Brno
Odvětví práce: Ekonomika
Pracovní pozice: Back Office Specialist(k)a, až 40 000 Kč/měsíčně, Brno-Řečkovice!
Směnnost práce Plný
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 30 000 - 40 000 Kč
Nabídka přidána: 6. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Požadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Office Manager
Brno - 35 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Výkonná asistentka/ asistent jednatelů společnosti
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
Operátor lisovny, až 40.000,-
Brno - 35 000 Kč - 40 000 Kč
Jeřábník
Brno - 340 Kč - 350 Kč
Strážník městské policie
Brno - 21 000 Kč/měsíc - 42 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Back Office Specialist(k)a, až 40 000 Kč/měsíčně, Brno-Řečkovice!: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office Specialist(k)a, až 40 000 Kč/měsíčně, Brno-Řečkovice!?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy JOBINN & HOSTESSINN, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back Office Specialist(k)a, až 40 000 Kč/měsíčně, Brno-Řečkovice! ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě JOBINN & HOSTESSINN, s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Ekonomika
0.5988