Back Office Specialist(k)a, až 40 000 Kč/měsíčně, Brno-Řečkovice!
Informace
Hledáte profesní výzvu v účetnictví, kde budete pracovat na vysoké úrovni a rozvíjet své odborné znalosti? Možná hledáme právě Vás!
Pro brněnskou účetní a daňovou kancelář, která se od vedení běžného účetnictví liší svou komplexností a odborností, hledáme nové zaměstnance na pozici Backoffice.
Co o pozici říká ředitelka společnosti?
Pomáháme našim klientům s účetními a daňovými strategiemi, optimalizací procesů a zajišťujeme precizní servis na nejvyšší úrovni. Tato pozice je ideální pro někoho, kdo má rád organizaci, administrativu a pečlivost, ale zároveň chce být součástí dynamického týmu, který se neustále rozvíjí.
Co Vás čeká?
✔ Administrativní podpora účetního a daňového týmu.
✔ Supervize interního klientského systému.
✔ Zpracování a kontrola dokumentace – smlouvy, faktury, reporty.
✔ Komunikace s klienty a úřady (telefonicky i e-mailem).
✔ Příprava podkladů pro fakturaci, fakturace, kontrola cash/flow.
✔ Organizace a archivace dokumentů.
✔ Interní personalistika, organizace náborů a pohovorů.
✔ Příprava podkladů pro mzdy a kontrola zpracovaných mezd.
✔ Kontrola výkazů práce a time-management kanceláře.
✔ Plánování kapacit týmů, a komunikace s vedoucími oddělení.
✔ Controlling efektivity zakázek, organizace firemních porad.
Co od vás očekáváme
✔ Vzdělání min. SŠ a zkušenosti v administrativě.
✔ Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost.
✔ Výborná znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).
✔ Komunikační a organizační dovednosti.
✔ Chuť učit se novým věcem a podporovat tým.
Co vám nabízíme
Co získáte?
✔ Flexibilní pracovní dobu + možnost home office po zaučení.
✔ Sick days, stravenkový paušál, Multisportka.
✔ Odborná školení v pracovní době – rozvoj a specializace jsou u nás prioritou.
✔ Příjemné pracovní prostředí – káva, čaj, ovoce a drobné občerstvení zdarma.
✔ Výbornou dostupnost – MHD, vlak, parkování zdarma.
✔ Možnost spolupráce – HPP.
Proč právě tato nabídka?
✨ Stanete se součástí poradenské kanceláře na vysoké úrovni – kde účetnictví znamená víc než jen čísla, a kde se hledají chytrá řešení pro klienty.
✨ Setkáte se s lidským přístupem, dobrou atmosférou a výborným pracovním kolektivem.
✔Odborný růst a specializace – budete mít přístup k náročným případům a rozvíjet se v daňovém a účetním poradenství.
✔Práce v týmu profesionálů.
✔Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám svůj životopis a rádi se s Vámi setkáme!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back Office Specialist(k)a, až 40 000 Kč/měsíčně, Brno-Řečkovice!: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office Specialist(k)a, až 40 000 Kč/měsíčně, Brno-Řečkovice!?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 40 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JOBINN & HOSTESSINN, s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Ekonomika