Back office s angličtinou
Baví Vás administrativa, ale i komunikace?
Máte perfektní angličtinu a dobré analytické schopnosti?
Pak určitě čtěte dál!
POPIS POZICE:Vaším úkolem bude zpracovávat poptávky klientů, zajišťovat, že jejich požadavky a potřeby jsou splněny, kontrolovat platby, poskytovat informace klientům i kolegům a zpracovávat nezbytnou administrativu.
PROFIL KANDIDÁTA:Náš tým doplní někdo s velmi dobrými analytickými a organizačními dovednostmi, kterému nedělá problém aktivní komunikace a má prozákaznický přístup. Důležitá je perfektní angličtina a minimálně 2 roky zkušeností na pozici v administrativě, back office nebo zákaznické podpoře.
NABÍZÍME:Velice zajímavou práci v zavedené stabilní společnosti.
Dovolenou navíc, ať se během roku můžete pořádně odpočinout.
Možnost pracovat až polovinu času z domova, samozřejmě po zaučení.
Štědré půlroční bonusy dle splnění individuálních cílů, každoroční zhodnocení základní mzdy a příležitost získat odměnu za aktivitu.
Další příspěvky – například na stravování, benefitní kartu, MultiSport kartu, a také zvýhodněné firemní produkty.
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back office s angličtinou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office s angličtinou?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa