Back Office obchodního týmu (m/ž)

Praha


Informace
Jsme obchodní firma, která je malá počtem zaměstnanců, ale poměrně velká svými obchodními úspěchy (stovky prodaných aut ročně). Roky stabilizace, nastavení procesů a finanční stability jsme zvládli a jsme připraveni na další etapu našeho podnikání.

Obchodujeme s novými luxusními auty – přijímáme poptávky primárně od zákazníků z celého světa, kterým jsme schopni zajistit vybrané vozy výrazně rychleji, levněji a s kompletní dopravou včetně vyřízení kompletních dokumentů.

Aktuálně je nás 5 a hledáme zkušeného člověka do role Back Office obchodního oddělení, který od nás postupně převezme vybrané procesy a uvolní nám tak prostor pro rozšíření obchodního týmu a celkově nárůst obchodu.

Co přesně vás v této roli bude čekat?

-Během zkušební doby postupně převezmete konkrétní části práce od stávajících kolegů (obchod, logistika, účetní)

- Pomůžete nám jednotlivé procesy/úkoly doladit a připravit na růst obchodního týmu.

- Dostanete na zodpovědnost rozsáhlou evidenci/dokumentaci k jednotlivým zakázkám, tj. zajištění, abychom měli všechny doklady spojené s obchodem, logistikou a také jako podklady pro paní účetní (v on-line i off-line podobě), pro auditory, daňový nebo celní úřad.

- Budete připravovat dokumenty dle stávajících vzorů (kupní smlouva, smlouva o zápůjčce, pojistná smlouva, plná moc, předávací protokol, proforma faktura apod.).

- Zajistíte, aby v našem novém informačním systému byla vložena a aktualizovaná všechna data (zalistování zákazníků, doplnění údajů atd.)

- V případě potřeby budete komunikovat se zákazníky, dodavateli (včetně dopravců) a úřady.

- Částečně vám bude k ruce s operativními činnostmi office manažerka/recepční.

- Ad hoc úkoly od jednatelů společnosti.
Co od vás očekáváme
Jste ideálním kandidátem, pokud:

- Jste samostatný a vyzrálý člověk s vnitřní motivací a selským rozumem, který se dokáže zodpovědně postarat o kompletní back office úkoly obchodního oddělení.

- Jste výborně organizovaní a více než front-office vám vyhovuje být spolehlivou podporou svým kolegům a kolegyním.

- Máte rádi preciznost, smysl pro detail, „podnikatelské myšlení“, schopnost dávat si věci do souvislostí, předcházet problémům a dotahovat úkoly úspěšně do konce.

- Vaše znalost angličtiny je na úrovni B2 (většina dokumentů a jednání s klienty/zákazníky/dodavateli je v anglickém jazyce).

- Máte ŘP sk. B a nebojíte se ho použít (občasná cesta do skladu v jiné části Prahy, nějaké pochůzky atd.)

- Nadstandardním bonusem by bylo, pokud jste milovníkem luxusních aut a budete z této práce nadšení stejně jako jsme my ????
Co vám nabízíme
Proč k nám?

- Jsme finančně zdravá auditovaná firma s jasnou vizí a dobrým jménem na trhu.

- Odměníme vás fixní mzdou a také bonusovou složkou za skvěle odvedenou práci.

- Dáme vám prostor pečovat samostatně o svěřenou oblast a podílet se s námi na kontinuálním rozvoj businessu.

- Žádný mikromanagement, na druhou stranu očekáváme zodpovědný přístup k práci.

- Nabízíme příjemné pracovní zázemí ve středu Prahy (dobrá dopravní dostupností Metro Křižíkova), žádný velký neosobní open space.

- Jádro pracovní doby od 9 do 16 hodin, home-office dle domluvy (max. 1-2 dny v týdnu).

- Nemůžeme vám nabídnout profesní růst jako v korporátu, ale když budete mít zájem, je možné se časem posunout do jiné odborné role v rámci firmy.

- Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, multisportkarta, mimořádné odměny za zlepšení práce/procesů/dosažení nadstandardních výsledků apod.

- Možnost nástupu leden/únor 2025

- Smlouva na dobu 1 roku a v případě spokojenosti obou stran prodloužení na dobu neurčitou.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Ing. Martina Koláčková
Lokalita: Praha
Odvětví práce: Administrativa
Pracovní pozice: Back Office obchodního týmu (m/ž)
Směnnost práce Plný
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 20. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Požadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Account Manager - Game+ Team
Praha - Omnicom Media Group
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
BI Specialist
Praha - BNP Paribas Cardif
IT technik
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Zkušený/á digitální marketér/ka
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Klientsky/ka poradca/kyňa - Martin
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
UX/UI Designer
Praha - Asseco Solutions, a. s.
AML specialista/ka
Praha - Česká spořitelna
Pojišťovací specialista/ka - Praha - náměstí Míru
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
KLIENTSKÝ PORADCE ŠUMPERK
Praha - Generali Česká pojišťovna
Senior Digital Specialist
Praha - Publicis Groupe CZ
HR Specialist (part time)
Praha - Adp Employer Services Česká Republika
Android Developer
Praha - Digiteq Automotive
BUSINESS ANALYTIK/ČKA
Praha - Generali Česká pojišťovna
Senior Scala Developer
Praha - DHL Information Services
Video / Motion Designer
Praha - Publicis Groupe CZ
Co-Packing Specialist
Praha - Nestlé Česko
PORADCE NA POBOČCE V PRAZE 1 (HPP)
Praha - Generali Česká pojišťovna
Legal & Compliance Intern
Praha - Česká spořitelna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Back Office obchodního týmu (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office obchodního týmu (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Ing. Martina Koláčková.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back Office obchodního týmu (m/ž) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Ing. Martina Koláčková ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1460