Back-office - Obchodní referentka / referent
Hledáme energického kolegu/kolegyni na pozici Back Office – Obchodní referent/ka
Chcete různorodou práci v obchodní sféře, kde naplno využijete své organizační schopnosti, jazyky a chuť být oporou týmu? Pak jste na správném místě!
Co budete dělat?
- Přijímat a zpracovávat objednávky v našem systému.
- Komunikovat se zákazníky a dodavateli, hledat nejlepší řešení.
- Připravovat cenové nabídky a kalkulace.
- Koordinovat dopravu zboží a vystavovat faktury.
Co potřebujeme od vás?
- Komunikativní angličtinu (další jazyky, jako polština nebo němčina, jsou výhodou).
- Schopnost rychle se učit, jednat samostatně a s přehledem zvládat různé úkoly.
- Výborné dovednosti na PC – nejen Word, ale i moderní nástroje a systémy.
- Pozitivní přístup a chuť být aktivní součástí týmu.
Proč do toho jít?
- 13. plat a bonusy za obrat.
- Až 35 dní dovolené (čím déle u nás budete, tím více si odpočinete).
- Stravenkový paušál a nápoje či ovocný bufet zdarma.
- Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
- Příspěvek na penzijní připojištění a další benefity.
- Přátelský kolektiv, kde je práce zábavou.
Staňte se důležitou součástí týmu v dynamické firmě s možností kariérního růstu až na pozici Office Manager!
Pošlete nám svůj životopis, těšíme se na vás!
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back-office - Obchodní referentka / referent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back-office - Obchodní referentka / referent?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Imcon Electronics, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back-office - Obchodní referentka / referent ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě Imcon Electronics, s.r.o. ještě dnes.