Back-office - Obchodní referentka / referent

Brno

Hledáte práci, která je samostatná, pestrá a zaměřená na obchod? Chcete uplatnit své znalosti procesů, jazykové dovednosti, organizační a komunikační schopnosti při spolupráci s kolegy? Nebojíte se přijímat rozhodnutí a být podporou pro tým i zákazníky?  Pak je tato pozice přímo pro Vás!

Do našeho týmu hledáme kandidátku/kandidáta na pozici:  Backoffice – Zpracování přijatých objednávek a tvorba cen.

Co budete dělat?

  • administrativní podpora obchodu (přijímání objednávek, jejich zpracování a komunikace se zákazníky)  
  • tvorba cenových nabídek (kalkulace marží, vyžadování cen od dodavatelů, strategické úvahy o cenotvorbě a konzultace s oddělením Business Development)

Co k tomu potřebujete?

  • komunikativní znalost angličtiny
  • samostatnost, schopnost rychle se učit a efektivně jednat
  • dobrou znalost práce s počítačem na úrovni běžné kancelářské praxe
  • pozitivní přístup a proaktivní přístup k řešení úkolů (čekání na zadání práce není naším stylem)

Poslání této pracovní pozice:

Obchodní referent/ka je klíčovou kontaktní osobou pro zákazníky při jejich nákupech. Na jeho/její práci závisí nejen spokojenost zákazníka s komunikací i dodávkami. Díky Vašemu úsilí zákazník získá pozitivní dojem z naší společnosti.

Požadavky na uchazeče:

  • schopnost samostatné a zodpovědné práce 
  •  zvládání více úkolů současně i pod časovým tlakem   
  •  výborné komunikační dovednosti 
  •  schopnost nést odpovědnost za svěřené úkoly 
  •  dobrá znalost angličtiny (písemná i ústní)

Pracovní náplň zahrnuje:

  • vytváření a kalkulace nabídek pro zákazníky 
  •  evidence přijatých objednávek v informačním systému 
  •  kontrola prodejních cen jednotlivých položek dle zákazníka 
  •  včasné potvrzování objednávek zákazníkům 
  •  dohodnutí způsobu dopravy objednávek 
  •  zajištění přepravy zboží včetně přípravy potřebné dokumentace 
  •  vystavování faktur s odpovídajícími platebními podmínkami 
  •  účast na videokonferencích se zákazníky (obhajoba dodacích termínů)

Co Vám nabízíme my? 

  • příspěvek na stravování-týden dovolené navíc (možnost dosáhnout až 35 dní placené dovolené ročně)
  • bonus za obrat ve formě 13. platu
  • jednosměnný provoz bez přesčasů 
  • pružnou pracovní dobu 
  • motivaci a výhody pro zaměstnance s dlouholetou praxí 
  • nápoje a ovoce zdarma - příspěvek na penzijní připojištění 
  • hrazené telefonní hovory - možnost dalšího vzdělávání v oboru 
  • přátelský kolektiv a čisté pracovní prostředí 
  • možnost kariérního postupu 
  • stabilní zázemí společnosti s třicetiletou historií, která patří mezi TOP dodavatele v Evropě

Pokud hledáte práci, která je více než jen běžná administrativa, a chcete se podílet na budování spokojenosti našich zákazníků, neváhejte se přihlásit! Těšíme se na Vaše odpovědi.

Pošlete nám svůj životopis, těšíme se na vás!

Typ úvazku: Plný úvazek

Plat: 35 000,00Kč - 45 000,00Kč (měsíčně)

Vzdělání: vyšší odborné vzdělání (Preferované)

Praxe: 2 roky (Preferované)

Jazyk: angličtina (Povinné)

Detaily o pracovním místě:
Firma: Imcon Electronics, s.r.o.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Back-office - Obchodní referentka / referent
Směnnost práce Pružná pracovní doba
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč
Nabídka přidána: 8. 12. 2022
Pracovní pozice aktivní
Požadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Pracovně právní vztah Plný / Zkrácený
Požadované jazyky
Komunikativní angličtina
Odpovědět na inzerát
    459 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Field Sales Specialist - hledáme aktivní obchodníky
Brno - 45 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
Vedoucí pobočky - Brno
Brno - 60 000 Kč/měsíc - 100 000 Kč/měsíc
Řidič/ka sk. C - Brno
Brno - AVE CZ odpadové hospodářství
Práce ve výrobě
Brno - 30 000 Kč - 45 000 Kč
Lakýrník
Brno - 28 000 Kč - 35 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Back-office - Obchodní referentka / referent: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back-office - Obchodní referentka / referent?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Imcon Electronics, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back-office - Obchodní referentka / referent ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Imcon Electronics, s.r.o. ještě dnes.
0.1944