Back-office manažer
administrativní podpora jednatele (plánování schůzek, příprava dokumentů a prezentací, archivace dokumentů)
vyřizování české i cizojazyčné korespondence
zabezpečení chodu kanceláří - zajištění objednávek reklamních předmětů, administrativy spojené s chodem firmy
propagace prodeje a vytváření povědomí o produktech firmy (veletrhy, propagační akce)
vedení kanceláře a týmu admin pracovníků
Požadujeme
- komunikativní znalost německého jazyka
- znalost práce v systému SAP výhodou
- zkušenost na pozici vedoucí kanceláře, back-office, admin nebo sales support
- zkušenost s vedením nebo koordinaci týmu
Nabízíme
- bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění
- flexibilní začátek/konec pracovní doby ve smyslu dojíždění
- stabilní zázemí rostoucí společnost
- klidné a čisté pracovní prostředí
- práce s nejmodernějšími technologiemi
- stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené, možnost si napracovat hodiny
- jazykové kurzy
- možnost dalšího odborného rozvoje - školení, kurzy
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back-office manažer: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back-office manažer?
Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Orlicí.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 37000 – 47000 Kč/měs..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Agentura Top Talent s.r.o..