Back office manager/ka
Informace
Společnost v centru Pardubic, zabývající se dovozem a prodejem italského sortimentu (káva, víno, prosecco...) hledá parťáka do týmu! Hledáme někoho zodpovědného, který bude zodpovědný za řízení kompletní office agendy, správu e-shopu, má zkušenosti s Pohodou, povědomí o účetnictví a kladný vztah ke kávě.
Co od vás očekáváme
- Středoškolské vzdělání s maturitou
- Znalost MS Office (Outlook...)
- Znalost účetního systému Pohoda
- Základní znalost anglického jazyka
- Zkušenosti s Shoptetem vítány
- Kladný vztah k italskému prostředí
Co vám nabízíme
- Malý a přátelský kolektiv
- Velmi zajímavé ohodnocení
- Různorodou činnost (žádná monotónní práce)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back office manager/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office manager/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Veneto Group s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Pardubice - Administrativa