Back office - Koordinátor/ka interních procesů
Popis pozice
Je pro vás výzvou:
* hledání zjednodušení a optimalizace administrativních a operativních procesů
* organizace a správa dokumentace a interní komunikace
* podpora vedení společnosti v klíčových úkolech a projektech
* práce v účetním systému (zadávání faktur, příjemek a dalších dokumentů)
* řešení každodenních provozních požadavků
* zajištění plynulého chodu kanceláře a podpora obchodních činností
* převzetí odpovědnost za svěřené úkoly
Místo výkonu práce:
Naše kancelář v ulici Litvínovská na Praze 9
Pracovní poměr:
Hlavní s možností sníženého úvazku
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back office - Koordinátor/ka interních procesů: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office - Koordinátor/ka interních procesů?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy IFRAMIX.