Back office administrátor, který má obchodního ducha
O nás
Hledáme nového člena do našeho týmu na pozici Back Office Administrátora v call centru!
Pokud máš komunikační dovednosti, obchodní ducha a zájem pomáhat zákazníkům v procesu přechodu mezi telefonními operátory, pak hledáme právě tebe!
Hanya corporation je česká společnost, která působí v oblasti telekomunikací již od roku 2014. Jsme malé rodinné call centrum, kde je parta super lidí, kteří si to umí užít nejenom v práci, ale taky mimo ní. Máme moderní klimatizovanou kancelář v centru Brna a nově také v Kyjově, kde se budeš určitě cítit dobře i Ty!
Co tě na této pozici čeká?
- Telefonická komunikace se zákazníky, kteří s námi uzavřeli objednávku na přechod od jednoho telefonního operátora k druhému.
- Provedení zákazníka celým procesem přenosu od začátku až do konce.
- Zapisování informací do tabulek Excel.
- Sledování a řešení aktuálních a otevřených případů objednávek.
- Využití obchodního ducha k dotažení objednávky do konce.
- Řešení požadavků a dotazů od zákazníka prostřednictvím různých komunikačních kanálů (SMS, telefonáty, email).
Co je dobrého umět?
- Komunikační a organizační dovednosti.
- Obchodního ducha a schopnost přesvědčivé argumentace.
- Základy v programu Excel.
- Pracovat v týmu, ale i samostatně.
A co ti za to nabízíme?
- Práci na pobočce v Brně nebo v Kyjově (okres Hodonín) - výběr je na tobě.
- Přátelské a neformální prostředí.
- Nástupní mzda 28 500 Kč.
- Bonusy za kvalitně odvedenou práci.
- Měsíční odměny.
- Plně hrazené stravenky.
- 20 dnů dovolené.
- Teambuildingy a společné akce.
- Pohoda a hudba na pracovišti.
Tak co, jdeš do toho s námi?
Pokud ano, tak nám pošli svůj životopis na email e-mail přes odpovědní formulář a my se ti brzy ozveme s termínem pohovoru, ať se můžeš mrknout, jak to u nás chodí.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
Odpovědět na inzerát 9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back office administrátor, který má obchodního ducha: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office administrátor, který má obchodního ducha?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30.000 – 60.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy HANYA corporation s.r.o..