💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Back office administrátor, který má obchodního ducha

Brno


O nás

Hledáme nového člena do našeho týmu na pozici Back Office Administrátora v call centru!

Pokud máš komunikační dovednosti, obchodní ducha a zájem pomáhat zákazníkům v procesu přechodu mezi telefonními operátory, pak hledáme právě tebe!

Hanya corporation je česká společnost, která působí v oblasti telekomunikací již od roku 2014. Jsme malé rodinné call centrum, kde je parta super lidí, kteří si to umí užít nejenom v práci, ale taky mimo ní. Máme moderní klimatizovanou kancelář v centru Brna a nově také v Kyjově, kde se budeš určitě cítit dobře i Ty!

Co tě na této pozici čeká?

  • Telefonická komunikace se zákazníky, kteří s námi uzavřeli objednávku na přechod od jednoho telefonního operátora k druhému.
  • Provedení zákazníka celým procesem přenosu od začátku až do konce.
  • Zapisování informací do tabulek Excel.
  • Sledování a řešení aktuálních a otevřených případů objednávek.
  • Využití obchodního ducha k dotažení objednávky do konce.  
  • Řešení požadavků a dotazů od zákazníka prostřednictvím různých komunikačních kanálů (SMS, telefonáty, email).

Co je dobrého umět?

  • Komunikační a organizační dovednosti.
  • Obchodního ducha a schopnost přesvědčivé argumentace.
  • Základy v programu Excel.
  • Pracovat v týmu, ale i samostatně.

A co ti za to nabízíme?

  • Práci na pobočce v Brně nebo v Kyjově (okres Hodonín) - výběr je na tobě. 
  • Přátelské a neformální prostředí.
  • Nástupní mzda 26 500 Kč.
  • Bonusy za kvalitně odvedenou práci.
  • Měsíční odměny.
  • Plně hrazené stravenky.
  • 20 dnů dovolené.
  • Teambuildingy a společné akce.
  • Pohoda a hudba na pracovišti.

Tak co, jdeš do toho s námi?

Pokud ano, tak nám pošli svůj životopis na email e-mail přes odpovědní formulář a my se ti brzy ozveme s termínem pohovoru, ať se můžeš mrknout, jak to u nás chodí.



Benefity


  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna


Detaily o pracovním místě:
Firma: HANYA corporation s.r.o.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Back office administrátor, který má obchodního ducha
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 30.000 – 60.000 Kč
Nabídka přidána: 2. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Back office
Brno - Spin HR s.r.o.
Asistent/ka
Brno - SIRIUS FINANCE, a. s.
Obráběč kovů – 1 směna #2356
Brno - 40 000 Kč - 45 000 Kč
Skladník | Slatina
Brno - 27 500 Kč - 29 000 Kč
Stavbyvedoucí TZB
Brno - 40 000 Kč - 60 000 Kč
Operátor CNC
Brno - 42 000 Kč - 50 000 Kč
Obchodně technický vedoucí
Brno - 30 000 Kč - 70 000 Kč
Technik přípravy
Brno - 50 000 Kč - 60 000 Kč
Práce ve výrobě, až 35 000 Kč jako operátor (m/ž)
Brno - 28 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Brusič, 35 800 - 38 400 Kč
Brno - 35 800 Kč/měsíc - 38 400 Kč/měsíc
Výkonný ředitel
Brno - Asseco Solutions, a. s.
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Back office administrátor, který má obchodního ducha: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office administrátor, který má obchodního ducha?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30.000 – 60.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy HANYA corporation s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back office administrátor, který má obchodního ducha ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě HANYA corporation s.r.o. ještě dnes.