Back Office administrativní podpora s AJ
Informace
Naše firma se již od roku 2009 věnuje dovozu a distribuci profesionální vlasové kosmetiky známých značek pro velkoobchodní i maloobchodní prodej.
Co vás čeká:
- Objednávání národních i mezinárodních přeprav.
- Komunikace v českém a anglickém jazyce (v AJ zejména písemně).
- Vytváření dobropisů, faktur, příjemek.
- Řešení obchodních záležitostí s klienty i s přepravci.
- Objednávání materiálu – obalový, kancelářský.
Co od vás očekáváme
- AJ na komunikativní úrovni
-Dobré vyjadřovací schopnosti, český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- Znalost práce s excelem
- Základní povědomí o účetních operacích (faktura, dobropis, výdejka, převodka..),.
-Důležitá je samostatnost, zodpovědnost
Zájemce prosíme o zaslání životopisu, v případě odpovídajícího profilu budete pozváni na pohovor.
Co vám nabízíme
- Různorodá práce na HPP ve stabilní společnosti v příjemném kolektivu.
- Benefity: roční odměny, poukazy na firemní zboží, proplácení MHD, sick days, 1x týdně home office.
- Pracovní doba: Pondělí - čtvrtek: 8:00-17:00, Pá: 8:00-15:00.
- K dispozici firemní notebook, telefon, tiskárna.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back Office administrativní podpora s AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office administrativní podpora s AJ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 38 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DERMOESTHETIC s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa