💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

B2B Order Manager pro Evropu (A11690)

Praha


Popis


Připojte se k týmu na pozici B2B Order Manager pro evropský trh a staňte se klíčovým článkem v řízení a optimalizaci procesů objednávek. 

Hledáme odborníka s plynulou znalostí angličtiny, zkušeností se SAP, který bude zodpovědný za kompletní správu B2B objednávek, efektivní komunikaci se zákazníky a zajištění vysoké úrovně zákaznické spokojenosti. 

Staňte se součástí mezinárodního týmu a podílejte se na růstu a úspěchu společnosti na evropském trhu.


Správa objednávek:

  • Zodpovědnost za správu objednávek B2B v rámci evropského trhu.
  • Kompletní řízení objednávek od jejich přijetí až po dodání v systému SAP.
  • Úzká spolupráce s interními týmy (např. prodej, logistika, sklad) pro zajištění efektivních procesů.
  • Průběžné monitorování stavu objednávek a aktivní řešení vzniklých problémů.

Vyřizování reklamací:

  • Efektivní správa a řešení zákaznických stížností.
  • Aktivní komunikace se zákazníky ohledně postupu řešení stížností a poskytování aktuálních informací.
  • Dokumentace a sledování stížností pro identifikaci a zlepšení služeb.

Zákaznický servis:

  • Hlavní kontaktní osoba pro B2B zákazníky v Německu, Rakousku a Švýcarsku, včetně správy vztahů s mezinárodními distributory.
  • Poskytování vysoce kvalitního zákaznického servisu a budování dlouhodobých vztahů s klienty.
  • Rychlé a efektivní řešení dotazů a poskytování podpory ohledně produktů.

Reporting a analýza:

  • Generování pravidelných reportů o stavu objednávek, úspěšnosti plnění a zákaznické zpětné vazbě.
  • Analýza dat pro identifikaci vzorců, trendů a příležitostí k optimalizaci procesů.
  • Prezentace a doporučení pro zlepšení efektivity směrem k managementu.


Požadujeme

  • Výborná znalost angličtiny v psané i mluvené formě. (německý jazyk výhodou)
  • Prokazatelná zkušenost se správou objednávek, zákaznickým servisem nebo obdobným oborem.
  • Praktická zkušenost se systémem SAP.
  • Skvělé organizační dovednosti, multitasking a orientace na detaily.
  • Výborné komunikační a mezilidské dovednosti, schopnost pracovat v týmu i samostatně.
  • Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook).


Nabízíme

  • Atraktivní platové ohodnocení
  • Stravenky
  • 30 dní dovolené
  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou
  • Home office
  • Motivující a přátelské pracovní prostředí
  • Mezinárodní tým
  • Kanceláře v Praze - Praha 5 Smíchov


Detaily o pracovním místě:
Firma: HOFMANN WIZARD s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: B2B Order Manager pro Evropu (A11690)
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 55.000 – 60.000 Kč
Nabídka přidána: 31. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Vedoucí projektu | až 95 000 Kč
Praha - 75 000 Kč - 95 000 Kč
Operátor výroby
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Asistentka ředitele
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce B2B Order Manager pro Evropu (A11690): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce B2B Order Manager pro Evropu (A11690)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 55.000 – 60.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy HOFMANN WIZARD s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici B2B Order Manager pro Evropu (A11690) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě HOFMANN WIZARD s.r.o. ještě dnes.
0.1682