Astistent/ka back office
Informace
Administrativni práce v kanceláři, podpora pracovního týmu
Vyřizování a evidence pošty
Příjem, evidence dokladů, příprava pro účetni odd.
Vyřizování denní agendy
Tisk, skenování, ukládání dokumentů na server
Udržování chodu kanceláře, správa diáře, příprava podkladů pro jednání
Různé ad-hoc úkoly
V případě zájmu o pozici, prosíme možnost nástupu, preferujeme možnost nástupu ihned.
Práce je ve dnech po-pa v rozmezí 9 – 18h, upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci z důvodu zaškolení.
Výkon práce v kanceláři v Jenči u Prahy
Co od vás očekáváme
Znalost práce s MS Office (Word, Excel)
Spolehlivost, pozitivní přístup k práci a rychlé vyřizování požadavků
Zkušenosti výhodou
Aktivní a samostatný přístup k práci
Komunikační schopnosti při jednání, vyřizování telefonických hovorů
Co vám nabízíme
Nové pracovní zkušenosti
Mladý, menší kolektiv
Benefity pro zaměstnance
Možnost pracovního růstu
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: EWR Facility s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Astistent/ka back office Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 - 40 000 Kč Nabídka přidána: 11. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Astistent/ka back office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Astistent/ka back office?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 40 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy EWR Facility s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.