Astistent/ka Back Office
Informace
Administrativni práce v kanceláři, podpora pracovního týmu
Vyřizování a evidence pošty
Příjem, evidence dokladů, příprava pro účetni odd.
Vyřizování denní agendy
Tisk, skenování, ukládání dokumentů na server
Udržování chodu kanceláře, správa diáře, příprava podkladů pro jednání
Různé ad-hoc úkoly
V případě zájmu o pozici, prosíme možnost nástupu, preferujeme možnost nástupu ihned.
Práce je ve dnech po-pa v rozmezí 9 - 18h, upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci z důvodu zaškolení.
Výkon práce v kanceláři v Praze 8 - Libeň/home-office.
Co od vás očekáváme
Znalost práce s MS Office (Word, Excel)
Spolehlivost, pozitivní přístup k práci a rychlé vyřizování požadavků
Zkušenosti výhodou
Aktivní a samostatný přístup k práci
Komunikační schopnosti při jednání, vyřizování telefonických hovorů
Co vám nabízíme
Nové pracovní zkušenosti
Mladý, menší kolektiv
Benefity pro zaměstnance
Možnost pracovního růstu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Astistent/ka Back Office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Astistent/ka Back Office?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy EWR Facility s.r.o..