Assistant to Vice President

Praha
Welcome to the Jungle - Kariérní průvodce

Popis pozice
V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!

Hledáme spolehlivou, dynamickou, organizovanou a komunikativní osobnost na pozici Assistant to VP pro oddělení financí s přesahem do mezinárodního prostředí. Pokud hledáte práci v administrativě, baví vás práce s lidmi a jste schopni efektivně zvládat více úkolů současně, hledáme právě Vás!

Co vám nabízíme

* home-office dle možností pracovní pozice
* moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
* po domluvě se svým nadřízeným možnost dočasně pracovat na dálku ze zahraničí
* různorodou práci v dynamickém a přátelském týmu
* spolupráci v rámci mezinárodního prostředí
* možnost zapojit se do projektů
* zázemí stabilní společnosti s dlouhodobě nízkou úrovní fluktuace
* zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
* členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další

Co u nás budete dělat

* poskytovat veškerou podporu VP a finančnímu týmu
* komunikovat a spolupracovat s kolegy/němi v rámci společnosti Ahold Delhaize
* vyřizovat kalendář, rezervace místností, příprava prezentací a materiálů pro jednání
* koordinovat týmové schůzky, eventy (kontrola budgetu), občerstvení, agendy pro viceprezidenty a manažery
* spravovat cestovní záležitosti, tj. rezervace hotelů, dopravy, letenek a jejich následné vyúčtování
* úzce spolupracovat s asistentkami dalších členů představenstva
* zpracovávat docházku zaměstnanců, výdajů a služebních nákladů
* objednávat kancelářské potřeby
* organizovat hromadné akce a interní eventy
* řešit ad hoc požadavky

Co od vás očekáváme

* SŠ/VŠ vzdělání
* plynulá znalost angličtiny a češtiny
* minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici
* samostatnost a schopnost reagovat na změny
* výborné organizační a administrativní schopnosti
* příjemné vystupování, diskrétnost a spolehlivost
* znalost práce s MS Office
* řidičský průkaz skupiny B

Jaký jsme zaměstnavatel

* podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
* klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
* dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
* jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
* zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
* jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
* obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
* působíme na trhu více než 30 let (od roku 1991)
* máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Albert
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Assistant to Vice President
Směnnost práce FULL_TIME
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 10. 1. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Obchodník příležitost i pro méně zkušené kolegy
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Projektant
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Servisní technik kávovarů.
Praha - 35 000 Kč - 40 000 Kč
Analytik
Praha - 60 000 Kč/měsíc - 100 000 Kč/měsíc
Konstruktér/ka
Praha - 30 000 Kč - 70 000 Kč
Zkušený/á specialist(k)a pro oblast AFC, Compliance
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Manažer/ka obchodního týmu - 70.000 ?
Praha - Generali Česká pojišťovna
Buďte partnerem pro firmy a investory ?
Praha - Generali Česká pojišťovna
Jsi finanční profesionál?
Praha - Generali Česká pojišťovna
Disponent MKD senior Praha - až 80.000 Kč
Praha - 50 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
Administrativně obchodní referent
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 40 000 Kč/měsíc
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Assistant to Vice President: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Assistant to Vice President?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Albert.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Assistant to Vice President ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Albert ještě dnes.
0.1551