Assistance Center Teamleader
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Nabízená mzda: 50 000 - 55 000 Kč/měsíc
Fisherová Jitka, tel.:
V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým:
I. ÚČEL PRÁCE:
Hlavní zodpovědnost za organizaci každodenní práce všech koordinátorů asistenčních služeb a koordinaci založenou na hluboké znalosti asistenčních postupů a porozumění potřebám zákazníků.
II. HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI:
Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:
- Vyřizování případů zaměřených na složité případy, avšak neomezené na ně
- Vedení týmů ve službě s cílem zajistit bezproblémové vyřizování případů koordinátory pomoci po technické i provozní stránce.
- Kontrola dodržování dohod o úrovni služeb (SLA) v reálném čase.
- školení koordinátorů pomoci
- Podpora a kontrola využívání SOP
- Včasné upozorňování nadřízených v případě problémů s dostatečným pokrytím směny
- V koordinaci s nadřízenými jim pomáhat s celkovou kontrolou případů a zajišťovat nejlepší možná provozní a finanční řešení.
- V koordinaci s nadřízenými zajišťovat efektivitu a správnou práci koordinátorů pomoci v operačním systému Globo v reálném čase.
- Provádět pravidelné předávání probíhajících případů mezi směnami
- Kontrola pojistného krytí a celkových nákladů na případy se zaměřením na případy s vysokými náklady a jejich eskalace nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Pečlivý dohled nad potřebami a problémy koordinátorů. Eskalace závažných problémů zaměstnanců nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Rychlé odhalení a eskalace jakýchkoli závažných provozních problémů nadřízeným a manažerovi AC.
- Rychlá eskalace stížností vedoucímu a oddělení QA.
- Podpora supervizorů při vyšetřování stížností, pokud je to nutné.
- Účast na pravidelných hodnoceních výkonu a poskytování zpětné vazby z těchto hodnocení koordinátorovi asistenčních služeb na žádost vedoucího.
- Podpora supervizora v procesu školení nových zaměstnanců, sezónních školení a seminářů.
- Rozvíjení týmového ducha a dobré pracovní atmosféry
- Na žádost nadřízeného a vedení AC/EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra.
III. PROFIL POZICE:
Vzdělání / znalosti a zkušenosti:
- Vzdělání: bakalářský titul nebo osvědčení o vysokoškolském vzdělání.
- Alespoň dva roky na pozici koordinátora asistenčních služeb a staršího koordinátora asistenčních služeb.
Jazykové znalosti:
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá němčina
- žádoucí třetí jazyk
Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici
- počítačová gramotnost
- vedení
- schopnost analýzy
- pacifikační, koordinační a organizační schopnosti
- řešení konfliktů
- dobrá práce pod tlakem
- silné interpersonální dovednosti
- rozhodování
Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát 5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Assistance Center Teamleader: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Assistance Center Teamleader?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50 000 - 55 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Euro-Center Prague, s.r.o..