💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Assistance Center Teamleader

Praha
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízená mzda: 50 000 - 55 000 Kč/měsíc

Fisherová Jitka, tel.:

V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým:

I. ÚČEL PRÁCE:
Hlavní zodpovědnost za organizaci každodenní práce všech koordinátorů asistenčních služeb a koordinaci založenou na hluboké znalosti asistenčních postupů a porozumění potřebám zákazníků.

II. HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI:
Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:
- Vyřizování případů zaměřených na složité případy, avšak neomezené na ně
- Vedení týmů ve službě s cílem zajistit bezproblémové vyřizování případů koordinátory pomoci po technické i provozní stránce.
- Kontrola dodržování dohod o úrovni služeb (SLA) v reálném čase.
- školení koordinátorů pomoci
- Podpora a kontrola využívání SOP
- Včasné upozorňování nadřízených v případě problémů s dostatečným pokrytím směny
- V koordinaci s nadřízenými jim pomáhat s celkovou kontrolou případů a zajišťovat nejlepší možná provozní a finanční řešení.
- V koordinaci s nadřízenými zajišťovat efektivitu a správnou práci koordinátorů pomoci v operačním systému Globo v reálném čase.
- Provádět pravidelné předávání probíhajících případů mezi směnami
- Kontrola pojistného krytí a celkových nákladů na případy se zaměřením na případy s vysokými náklady a jejich eskalace nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Pečlivý dohled nad potřebami a problémy koordinátorů. Eskalace závažných problémů zaměstnanců nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Rychlé odhalení a eskalace jakýchkoli závažných provozních problémů nadřízeným a manažerovi AC.
- Rychlá eskalace stížností vedoucímu a oddělení QA.
- Podpora supervizorů při vyšetřování stížností, pokud je to nutné.
- Účast na pravidelných hodnoceních výkonu a poskytování zpětné vazby z těchto hodnocení koordinátorovi asistenčních služeb na žádost vedoucího.
- Podpora supervizora v procesu školení nových zaměstnanců, sezónních školení a seminářů.
- Rozvíjení týmového ducha a dobré pracovní atmosféry
- Na žádost nadřízeného a vedení AC/EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra.

III. PROFIL POZICE:
Vzdělání / znalosti a zkušenosti:
- Vzdělání: bakalářský titul nebo osvědčení o vysokoškolském vzdělání.
- Alespoň dva roky na pozici koordinátora asistenčních služeb a staršího koordinátora asistenčních služeb.
Jazykové znalosti:
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá němčina
- žádoucí třetí jazyk
Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici
- počítačová gramotnost
- vedení
- schopnost analýzy
- pacifikační, koordinační a organizační schopnosti
- řešení konfliktů
- dobrá práce pod tlakem
- silné interpersonální dovednosti
- rozhodování

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Mapa umístění pracoviště:
Detaily o pracovním místě:
Firma: Euro-Center Prague, s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Assistance Center Teamleader
Směnnost práce Jednosměnný provoz
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 50 000 - 55 000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 19. 2. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Teamleader v provozu
Praha - Mail Step a.s.
Teamleader v provozu
Praha - Mail Step a.s.
Bankéř pro firemní klientelu
Praha - ProfesKontakt, s.r.o.
HLEDÁME SVĚŽÍ VÍTR V OBCHODU
Praha - Generali Česká pojišťovna
Poradce na obchodním místě - Ostrava
Praha - Generali Česká pojišťovna
RWAčka, data a analýza: hledáme Trainee do CFO!
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Bankéř/ka se specializací na úvěry - Praha
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Komerční bankéř/ka na pobočce na metru Budějovická
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
AI SUPPORT
Praha - Raiffeisenbank
Key Account Manager - IT
Praha - Asseco Solutions, a. s.
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Assistance Center Teamleader: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Assistance Center Teamleader?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 50 000 - 55 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Euro-Center Prague, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Assistance Center Teamleader ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Euro-Center Prague, s.r.o. ještě dnes.