Asistentka vedení společnosti

Brno

Asistentka vedení společnosti

Pro našeho klienta, firmu s více než 30letou tradicí na českém trhu v oblasti tunelových, geotechnických a vodohospodářských staveb, hledáme Asistentku vedení společnosti.

Pokud vás láká práce ve společnosti, která realizuje zajímavé projekty, a chcete pracovat v přátelském kolektivu, čtěte dál!

Co bude Vaší náplní práce?

  • Administrativní podpora chodu společnosti – správa, evidence a archivace firemních dokumentů
  • Vedení diáře vedení společnosti
  • Příprava podkladů a dokumentů pro vedení společnosti (tvorba reportů, statistik, prezentací, zpracování výkazů a podkladů pro jednání a porady)
  • Správa došlé a odchozí pošty včetně elektronické, obsluha datových schránek
  • Přijímání telefonických hovorů, komunikace s obchodními partnery, vyřizování obchodní korespondence
  • Zajištění chodu a vybavení kanceláře, běžné pochůzky (pošta, notář, překladatel…), přijímání návštěv a péče o firemní prostory
  • Správa firemních vozidel

Co od Vás očekáváme?

  • Pečlivost, spolehlivost a samostatnost při realizaci svěřených úkolů
  • Pozitivní přístup
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Organizační dovednosti
  • Znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem minimálně na úrovni B1
  • Znalost MS Office (zejména Word, Excel)
  • Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič

Co nabízíme?

  • Mzdové podmínky dle zkušeností v rozmezí 35 000 – 50 000 Kč
  • Přátelský kolektiv, se kterým podnikáme akce i mimo práci (teambuildingy, sportovní akce a další)
  • Možnost finanční odměny 2× ročně
  • Firemní benefity, jako je stravenkový paušál, Multisport karta nebo Benefit Plus karta
  • Flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Místo výkonu práce: Brno – Královo Pole

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)



Benefity


  • Bonusy a prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky
  • Dovolená navíc
  • Příspěvek na volný čas
  • Sick days
  • Firemní akce

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
    Lokalita: Brno
    Pracovní pozice: Asistentka vedení společnosti
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35000-50000 Kč
    Nabídka přidána: 24. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistentka vedení společnosti: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka vedení společnosti?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000-50000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka vedení společnosti ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. ještě dnes.
0.0982