Asistentka Vedení
Informace
- veškerá administrativa - tvoření smluv, dokumentů, prezentací, tabulek
- zajišťování ostatních úkolů dle zadání vedení
- občerstvení pro návštěvy
- nákupy
- pochůzky na poštu
Co od vás očekáváme
- samostatnost
- preciznost a pečlivost
- zodpovědnost a spolehlivost
- proaktivita a logické myšlení
- aktivní práce na PC, znalost MS Office na dobré úrovni, znalost Canvy výhodou
- možnost docházet 2 - 3x týdně (4 - 6 hod)
Co vám nabízíme
- flexibilní pracovní dobu
- přátelské prostředí
- možnost práce na HO
V případě zájmu zašlete CV.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka Vedení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka Vedení?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AMNproTrade s.r.o..