Asistentka společnosti
Vaše hlavní úkoly budou:* Zajištění každodenního provozu sekretariátu.
* Organizace schůzek, telefonických hovorů, zajištění občerstvení a péče o návštěvy.
* Příprava, plánování a účast na jednáních s obchodními partnery i zástupci
* Administrativní podpora vedení společnosti a spolupráce s dalšími odděleními.
* Příprava podkladů a dokumentace k jednáním.
* Zajištění správného oběhu smluv a podpisů.
* Správa datové schránky, aktualizace obchodních údajů na úřadech a zajištění ověřených písemností.
* Základní překlady mezi češtinou, angličtinou nebo němčinou.
Nabídka: Co nabízíme:* Stabilní pracovní poměr ve firmě s dlouholetou tradicí.
* Moderní kancelář v centrále společnosti.
* Plně hrazené stravenky v hodnotě 150 Kč/den.
* Měsíční příspěvek 400 bodů v systému Cafeterie na volnočasové aktivity.
* Možnost 13. platu a příspěvku na dovolenou při vzájemné spokojenosti.
* Účast na společenských a sportovních akcích pro vás i vaše blízké.
* Pravidelné odměny, dárky nebo benefity od našich partnerů.
Požadavky: Co by Vám nemělo chybět:* Středoškolské vzdělání zakončené maturitou.
* Dobrá znalost angličtiny (znalost němčiny či dalších jazyků je výhodou).
* Pokročilá práce s programy MS Office.
* Profesionální a příjemné vystupování, organizační schopnosti a výborné komunikační dovednosti.
* Pečlivost, samostatnost, schopnost zachovávat diskrétnost a loajalitu.
* Praxe v administrativě a zkušenost s komunikací.
* Schopnost pohotově řešit neočekávané situace.
* Řidičský průkaz skupiny B.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka společnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka společnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000Kč - 35 000Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy APROFES, s.r.o..