Asistentka Ředitele SpoleČnosti
**TTC HOLDING, a.s.**:
**Na této pozici budete**:
- Zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a představenstva společnosti
- Zabezpečovat kompletní administrativní agendu a bezproblémový chod sekretariátu ředitele společnosti
- Spolupracovat s vedením společnosti a kolegy napříč společností
- Účastnit se porad managementu společnosti, zajišťovat zápisy z porad a dohlížet nad termíny plnění zadaných úkolů
- Připravovat podklady na jednání
- Organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy
- Řešit samostatně úkoly a plnit další pokyny dle požadavku nadřízeného
**Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít**:
- VŠ vzdělání
- Výbornou znalost MS Office
- Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
- Příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
- Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
- Organizační a komunikační dovednosti
- Časovou flexibilitu v případě potřeby
**Výhodou bude, pokud máte**:
- Znalost AJ na komunikativní úrovni
- Minimálně 3 roky praxe na podobné pracovní pozici
- Řidičský průkaz - aktivní řidič
**Adresa pracoviště**:
Třebohostická 987/5, Praha - Strašnice
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka Ředitele SpoleČnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka Ředitele SpoleČnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TTC HOLDING.