Asistentka ředitele - OZP
Informace
Hledáme uchazeče na pozici ASISTENT/KA ŘEDITELE
- práce je určena pro osoby pobírající invalidní důchod
- v případě zájmu zašlete životopis na email
Co od vás očekáváme
- znalosti v programech excel, word, pdf, práce s PC
- znalosti v oblasti personalistiky a sjednávání schůzek
- schopnosti plnit zadané úkoly samostatně a efektivně
- základní péče o kancelář
- výborné komunikační schopnosti a organizační schopnosti
Co vám nabízíme
- smlouvu na HPP na zkrácený úvazek - 12hod/týden
- 5 týdnů dovolené
💡 Doporučuji: Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka ředitele - OZP: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka ředitele - OZP?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 15 000 - 16 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CS UKLID s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka ředitele - OZP ve městě Olomouc?
Pošlete svůj životopis firmě CS UKLID s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Administrativa
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Administrativa