Asistentka Recepce
**Náplň práce**:
- Zodpovědnost za chod recepce
- Zpracování pošty
- Zajištění kancelářských potřeb/občerstvení
- Vítání hostů
- Operativní plnění a řešení denních úkolů
**Požadavky**:
- Pečlivost, spolehlivost
- Zodpovědnost, samostatnost
- Příjemné vystupování
**Nabídka**:
- Příjemná a milá kolegyně
- Pracovní dobu od 7,30 - 16,00 hod.
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- Příspěvek na stravování, zvýhodněný nákup produktů společnosti, penzijní připojištění, 25 dní dovolené, občerstvení na pracovišti
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Říčany
**Platové ohodnocení: 26.000 Kč (možnost navýšení platu po zkušební době)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka Recepce: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka Recepce?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PARTNER 4 JOB.