Asistentka personálního oddělení
Informace
Hledáme kolegyni do našeho týmu na pozici asistentka personálního oddělení.
Povedete evidenci volných pracovních pozic převážně pracovníků na částečný úvazek (brigádníků).
Budete zajišťovat administrativu spojenou se vznikem, změnami a zánikem pracovních pozic, přípravou dokumentů pro nástup nebo ukončení pracovníků (převážně DPP).
Povedete osobních složek pracovníků na zkrácený úvazek (brigádníků) a evidenci jejich výbavy (pracovních pomůcek).
POKUD JSME VÁS ZAUJALI, TAK NÁM POŠLETE CV A MY SE VÁM V CO NEJKRATŠÍ DOBĚ OZVEME
Co od vás očekáváme
-SŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního směru.
- Zkušenosti v oblasti administrativy, komunikace s lidmi a/nebo v personalistice.
- Komunikativnost, cit pro práci s lidmi i vztah k administrativní práci.
- Dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word).
- Pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu.
Co vám nabízíme
-Zaměstnání v zavedené a rostoucí společnosti s významným postavením v oboru.
- Pestrou samostatnou práci v příjemném prostředí.
- Každodenní komunikaci s lidmi.
- Odpovídající finanční ohodnocení.
-Mzda začíná na 30 000 ,-Kč netto
-5 dní Sick day
-Flebibilní pracovní doba
-Možnost kariérního postupu
-25 dní dovolené
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka personálního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka personálního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DETEKTIVNÍ INFORMAČNÍ SLUŽBA ČR - organizační složka.