Asistentka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně
- Práce ve firemním HR systému
- Hlídání a zajištění vstupních i periodických zdravotních prohlídek
- Spolupráce při náboru nových zaměstnanců na různé pracovní pozice (vystavování pracovních nabídek, komunikace s uchazeči, e mailem i telefonicky)
- Příprava nástupní dokumentace (pracovní smlouvy, dodatky k pracovním smlouvám, mzdové výměry atd.)
- Spolupráce při zpracování docházek
- Spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci a kolegy
- Další úkoly, dle zadání nadřízeného
Nabídka: - Práce na zkrácený úvazek
- Možnost práce občasně i z domova
- Příjemné nově zrekonstruované pracovní prostředí
- Stravenkový paušál 75 Kč za každý odpracovaný den
- 2x Sick Day (volno na cokoliv, které Vám bude proplaceno, jako klasicky odpracovaný den)
- Výhodné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
- Dobrá káva na pracovišti u nás nemůže chybět
Požadavky: - Středoškolské vzdělání s maturitou
- Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
- Pečlivost, svědomitost, samostatnost, zodpovědnost za svěřené úkoly, umět si stanovit priority
- Dobrý ústní i písemní projev
- Ochota učit se novým věcem
- Velkou výhodou bude: zkušenost v oblasti náboru a personalistiky a komunikativní angličtina
- Dobrá nálada a chuť do práce
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně?
Práce je nabízena v lokalitě Praha-východ.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 15000 Kč za měsíc.