Asistentka/Office manažerka s AJ
Informace
Jsme stabilní rodinná firma a do našeho týmu hledáme šikovnou kolegyni na pozici Asistentka/Office Manažerka, která bude pečovat o bezproblémový chod kanceláře a bude podporou pro vedení společnosti.
Pokud máte výborné organizační schopnosti, selský rozum :) a zvládnete komunikovat v angličtině, jste ideální kandidátkou!
Co bude vaší náplní práce:
-Kompletní správa kanceláře (evidence dokumentů, zásobování kancelářskými potřebami, komunikace s dodavateli)
-Zajištění komunikace s úřady
-Příprava a správa podkladů nebo smluv pro jednotlivé zakázky
-Administrativní podpora vedení společnosti
Co od vás očekáváme
-Selský rozum a praktický přístup k řešení úkolů
-Komunikativní znalost anglického jazyka na úrovni minimálně B2
-Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
-Zkušenosti na obdobné pozici jsou vítány
-Výborná znalost práce s počítačem (MS Office, Outlook)
Co vám nabízíme
-Stabilní práci v přátelském a rodinném prostředí
-Pracovní poměr na plný úvazek (HPP)
-Mzdu 35 000Kč + zaměstnanecké benefity
-Flexibilní pracovní dobu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka/Office manažerka s AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka/Office manažerka s AJ?
Práce je nabízena v lokalitě Lysá nad Labem.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Visionservicies, s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Lysá nad Labem - Administrativa