Asistentka / Office manager
Informace
Máte skvělé organizační dovednosti, jste komunikativní a láká vás práce v oblasti zdravotnictví?
Hledáme novou kolegyni či kolegu, která/ý bude pečovat o hladký chod kanceláře a zároveň se zapojí do realizace našich projektů. Přidejte se k nám a využijte své organizační schopnosti, pečlivost i chuť posouvat věci kupředu! Je to pestrá pozice, která vyžaduje spektrum dovedností, jež se dají získávat díky schopnosti a chuti se učit nové věci.
Náplň práce:
• podpora managementu společnosti v administrativních činnostech (e-mailová a telefonická komunikace, organizace kalendáře, příprava pro tým)
• příprava podkladů a formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance
• zajištění koordinačních úkolů, podpora týmu v každodenních úkolech
• organizační zabezpečení porad, jednání, vypracování protokolů, management úloh z porad, spolupráce na přípravě podkladů
• zajištění plynulého chodu kanceláře a drobné provozní záležitosti, příprava zasedacích místností, zabezpečení materiálového vybavení kanceláře, pracovních pomůcek a občerstvení
• přijímání telefonních hovorů, přijímání návštěv
• organizace a plánování služebních cest po ČR i do zahraničí
• spolupráce na projektovém řízení – zpracování požadavků, koordinace menších projektů, kontrola termínů
Co od vás očekáváme
• SŠ vzdělání (výhodou vzdělání se zaměřením na zdravotnictví a VŠ vzdělání)
• výhodou zkušenosti ze zdravotnického prostředí
• příjemné vystupování, pečlivost a zodpovědnost
• schopnost pracovat v týmu, ale i schopnost se sám/sama rozhodovat, umět si uspořádat úkoly a proaktivně je dovést do zdárného konce
• flexibilitu a ochotu učit se novým věcem a dále se vzdělávat
• vynikající komunikační a organizační dovednosti
• uživatelskou znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook)
• diskrétnost, loajalitu k firmě
• anglický jazyk na úrovni B2 (komunikativní úroveň)
• výhoda řidičského průkazu skupiny B
Co vám nabízíme
• zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí
• zajímavou a pestrou práci v dynamickém prostředí, kde si budete prohlubovat zkušenosti v oblasti administrativy i projektového řízení
• motivující finanční ohodnocení a možnost osobního i profesního růstu
• podporu dalšího vzdělávání (školení, kurzy, semináře)
• přátelské kolegy a otevřenou firemní kulturu – budete součástí týmu, který pracuje spíše v rodinné atmosféře
• možnost podílet se na zajímavých projektech
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka / Office manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka / Office manager?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy smart healthcare solutions, s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Olomouc - Administrativa