Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Asistentka obchodu s němčinou

Máte zkušenosti s objednávkami a fakturami a domluvíte se německy?
Pak mám pro Vás zajímavou příležitost!
POPIS POZICE:Vaším úkolem bude komunikace se zákazníky a dodavateli a s ní spojená administrativa.
Budete si se zákazníky potvrzovat objednávky a zadávat je do systému a poté organizovat dodávku zboží, vč. přepravy.
Následně budete zákazníkům vystavovat faktury.
Stejně tak i na druhé straně s dodavateli - zadáte jim poptávku a poté objednávku, ověříte cenu a termín dodání.
S oběma stranami budete řešit případné reklamace.
PROFIL KANDIDÁTA:Nezbytné jsou minimálně 2 roky zkušeností se zpracováním objednávek a faktur a také plynulá němčina pro vyřizování e-mailů i telefonátů.
NABÍZÍME:Práce v příjemném kolektivu malé společnosti.
Příležitost k rozvoji prostřednictvím vzdělávacích kurzů, vč. jazykových, ale také navyšováním kompetencí.
Ať si během roku můžete pořádně odpočinout, máte u nás jistý týden dovolené navíc.
Odměny ke mzdě které si budete moct ovlivnit vlastní dobře odvedenou prací.
Občerstvení na pracovišti a také možnost fitness přímo v prostorách firmy, abyste sem rádi chodili.
Další příspěvky - například klasický na stravování.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka obchodu s němčinou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka obchodu s němčinou?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MANPOWER.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Obchod