Asistentka Obchodu a Administrativy
Hledáme člověka s proaktivním a pozitivním přístupem, s chutí učit se novým věcem. Samostatný při řešení úkolů, který má rád pořádek a dotahuje věci do konce. Dobré organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování a jednání jsou samozřejmostí.
**Čím se budete zabývat**:
- Administrace přijatých objednávek.
- Tvorba cenových nabídek.
- Příprava materiálů a podkladů pro obchodní jednání, výběrová řízení.
- Výpomoc při fakturaci.
- Výpomoc při organizaci expedice a montáží.
- Vzájemná zastupitelnost v rámci týmu obchodních referentek.
- Práce na recepci:
- Zajištění plynulého chodu recepce, kancelářský servis.
- Uvádění návštěv.
- Vedení rezervací zasedací místnosti.
- Správa firemních kontaktů.
**Co u Vás předpokládáme**:
- SŠ vzdělání s maturitou.
- Dobrá uživatelská znalost MS Office.
- Psaní na PC všemi deseti výhodou.
- Organizační a komunikační schopnosti.
- Angličtina výhodou.
- Praxe v oblasti obchodu výhodou.
**Hledáme člověka, který ocení**:
- Rozmanitou práci v kanceláři.
- Postupné zaškolování.
- Firemní bonusy.
- Pro zařazení do výběrového řízení, zašlete prosím, svůj životopis. Děkujeme._
**Informace na adrese**: Chrudichromská 13, 680 01 Boskovice,
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka Obchodu a Administrativy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka Obchodu a Administrativy?
Práce je nabízena v lokalitě Boskovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy VMS VISION.