Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Asistentka obchodního ředitele
O nás
Společnost COMGUARD a.s. se od roku 2006 v roli Value Added Distributora (B2B) specializuje na oblast IT bezpečnosti včetně dodávek expertních služeb souvisejících s podporou partnerského prodeje.
Náplň práce:
- Time management nadřízeného, organizace obchodních schůzek
- Realizace, kontrola a přímá podpora obchodní administrativy nadřízeného
- Úzká spolupráce a podpora jednotlivých oddělení společnosti
- Fakturace služeb a servisních projektů
- Komunikace s obchodními partnery (s výrobci např. v anglickém jazyce)
- Příprava partnerských smluv a jejich archivace
- Vedení zápisů z obchodních porad
- Kompletní agenda personalisty (publikace inzerátů, zpracování inzerátů, organizace pohovorů, průzkum trhu pracovních portálů)
- Ombudswoman: komunikace a podpora v rámci interních vztahů a řešení problémů
- Podpora marketingu: konsolidace výstupu z dotazníků
- V případě potřeby zástup recepce a zajištění chodu recepce
- Organizace firemní akce a vánočního večírku včetně vánočních dárků pro zaměstnance společnosti
Co od Vás očekáváme:
- Minimální vzdělání SŠ s maturitou, nebo absolvent VŠ, výhodou je vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
- Vhodné i pro absolventy nebo osoby bez praxe v oboru nebo po MD, zaškolíme!
- Velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- Iniciativní přístup, ochota učit se a navrhovat nové řešení a postupy
- Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a samostatnost
- Vysoké pracovní nasazení a reprezentativní vystupování
- Uživatelskou znalost PC: MS Office (Excel, Word) a Internet
- Znalost AJ (slovem i písmem na komunikativní úrovni), jiné jazyky jsou výhodou
- Výborná znalost gramatiky ČJ
- Bezúhonnost a dobrý zdravotní stav
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci ve stabilním a přátelském kolektivu - jsme více než 15 let na trhu B2B IT bezpečnosti
- Možnost osobního a profesního růstu, bezplatné kurzy angličtiny na pracovišti
- Prostor pro iniciativní a tvořivou práci
- Bonusové ohodnocení a pružnou pracovní dobu
- Zaměstnanecké výhody – podle délky zaměstnání (5 týdnů dovolené, home office, sick days, stravenkový paušál, bezplatný tarif na volání a data, kulturní fond, kurzy osobního rozvoje, lekce AJ, firemní teambuildingy, atd.)
- Spolupráci s předními světovými výrobci (např. Trellix, SOPHOS, Rapid7) nejúspěšnějšími systémovými integrátory a obchodními partnery v ČR a na Slovensku. Přístup ke všem možným oborům lidské činnosti – bezpečnostní složky, média, finance, utility, výroba…
Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: COMGUARD a.s. Lokalita: Žabovřesky Pracovní pozice: Asistentka obchodního ředitele Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 20. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka obchodního ředitele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka obchodního ředitele?
Práce je nabízena v lokalitě Žabovřesky.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy COMGUARD a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka obchodního ředitele ve městě Žabovřesky?
Pošlete svůj životopis firmě COMGUARD a.s. ještě dnes.