Asistentka obchodního ředitele s polštinou
Co Vás na pozici čeká?
- Organizace a koordinace obchodních schůzek, jednání a cest
- Být podporou obchodního ředitele při koordinaci obchodních aktivit
- Komunikace s českými i zahraničními partnery, zejména v polském jazyce
- Příprava a správa administrativní agendy, reportů a prezentací
- Zajištění plynulého chodu kanceláře a administrativní podpora obchodního týmu
Jak si Vás představujeme?
- Vaše znalosti českého a polského jazyka (slovem i písmem) jsou na komunikativní úrovni
- Vynikáte organizačními schopnostmi, pečlivostí a zodpovědností
- Ovládáte MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Zvládáte pracovat v týmu i samostatně
- Příjemné a profesionální vystupování je pro Vás samozřejmostí
Co Vám můžeme nabídnout?
- Práci na plný úvazek
- Zázemí české společnosti, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje se
- Výbornou kávu či čaj a lednici, ve které každý den najdete čerstvou nabídku našich balených baget či sendvičů
- Dotovanou Multisport kartu
- Možnost parkování přímo v areálu společnosti
- Slevy do restaurací našich konceptů Bageterie Boulevard a 360Pizza
- Benefitní program a slevy na webu Alza.cz
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka obchodního ředitele s polštinou: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka obchodního ředitele s polštinou?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Crocodille ČR, spol. s r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka obchodního ředitele s polštinou ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Crocodille ČR, spol. s r.o. ještě dnes.