Asistentka obchodního oddělení
Péče o klienty a podpora obchodního týmu
Aktualizace ceníků a práce s obchodními plány
Účast na projektových poradách a reporting
Komunikace s top managementem
Příprava nabídek a kalkulací
Spolupráce s ostatními odděleními
Nabídka: Plný úvazek s pružnou pracovní dobou
5 týdnů dovolené
Příspěvek na jazykové kurzy (50 %)
Možnost práce z domova
Dotované stravování v závodní jídelně
Slevy na firemní výrobky
Příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
Pololetní odměny za využití pracovního fondu
Firemní akce
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky: Hledám pečlivou a asertivní asistentku, která zvládne obchodní administrativu, komunikaci s klienty a rozumí technické dokumentaci.
Středoškolské vzdělání (technické nebo ekonomické)
Angličtina min. B1, další jazyk výhodou
Znalost technické a výkresové dokumentace výhodou
Dobrá znalost MS Office
Komunikativnost, asertivita, pečlivost, organizovanost
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Semily Pracovní pozice: Asistentka obchodního oddělení Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 28. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka obchodního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka obchodního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Semily.