Informace Hledáme spolehlivou kolegyni na pozici asistentky do kanceláře (místo je vhodné spíše pro ženy). Práce je na zkrácený úvazek od 9:00 do 13:00 hodin. Místo je vyhrazeno pouze pro osoby se zdravotní postižením.
Velmi jednoduchá a nenáročná práce - hlavním požadavkem je znalost práce na PC - excel, word, email.
Hlavní náplní práce je zajištění chodu kanceláře: - zpracování a tisk smluv - evidence v databázích - komunikace s účetní - úklid kanceláře a zázemí - zajištění půjčovny strojů na čistění - drobný prodej - drobné nákupy aj.
Nástup dle domluvy. Co od vás očekáváme - znalost práce na PC podmínkou - pečlivost při práci - příjemné vystupování - spolehlivost - středoškolské vzdělání - čistý rejstřík trestů - bez exekucí Co vám nabízíme - velmi jednoduchá práce - příjemné pracovní prostředí v mladém kolektivu - zkrácený úvazek na 4 hodiny denně - káva na pracovišti - sleva na firemní produkty - možnost výhodného tarifu