Asistentka manažerky prodejny (půl úvazku)
Informace
Naše rodinná společnost prodává a pronajímá zdravotní pomůcky a nyní hledáme kolegyni / kolegu na částečný úvazek do naší prodejny v Praze, který rád komunikuje s lidmi a je připraven jim pomáhat. Pozice vhodná jak pro ženu, tak pro muže. Velkým přínosem jsou zkušenosti ze zdravotních oborů nebo na druhou stranu z prodeje.
Základní pracovní náplní jsou následující pracovní činnosti:
Komunikace se zákazníky.
Příjem objednávek.
Zpracování objednávek.
Harmonogram prací pro servisního technika.
Návrh logistiky rozvozu zboží.
Tvorba faktur a jiných dokladů.
Vedení pokladny.
Zpracování nájemních smluv a jejich evidence.
Vedení zásob provozního a kancelářského spotřebního zboží.
Vedení a evidence skladů.
Co od vás očekáváme
- Zodpovědnost
- Spolehlivost
- Komunikativnost
- Empatii
Co vám nabízíme
smysluplnou práci, která pomáhá lidem. Úvazek po dohodě na 1/2 , ale vše můžeme dohodnout. Ohodnocení podle velikosti úvazku.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka manažerky prodejny (půl úvazku): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka manažerky prodejny (půl úvazku)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Invira s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa