Asistentka (m/ž)
O nás
Perfekt Servis – Jsme stabilní a dynamická společnost poskytující nejlepší služby v oblasti technického servisu. Hledáme do našeho týmu posilu na pozici Asistentka servisu , která bude hrát klíčovou roli v podpoře našeho servisního oddělení.
Náplň práce:
- Zajištění administrativní podpory servisního týmu
- Komunikace s klienty ohledně servisu a plánování schůzek
- Zadávání a sledování zakázek v interním systému
- Příprava podkladů pro techniku a organizace jejich harmonogramů
- Koordinace a vyřizování objednávek na náhradní díly
- Koordinace externích partnerů
Co od Vás očekáváme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi na obdobné pozici výhodou, ale není podmínkou
- Výborné organizační schopnosti a aktivní přístup
- Znalost MS Office (Excel, Word)
- Komunikativní a pozorný přístup, schopnost týmové spolupráce
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní zaměstnání v rostoucí společnosti
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Odpovídající platové ohodnocení
- Zaměstnanecké benefity
- Pružná pracovní doba
Pokud vás tato nabídka zaujala a chcete být součástí týmu Perfekt Servis, neváhejte nám zaslat svůj životopis! Těšíme se na spolupráci!
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka (m/ž) ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. ještě dnes.