Asistentka lidských zdrojů
Informace
Přidejte se k našemu týmu lidských zdrojů v Amazonu a podpořte naše operace v několika evropských zemích. Tato pozice je vhodná pro kandidáty, kteří mluví polsky a mají zkušenosti s administrativou v oblasti lidských zdrojů. Vaším úkolem bude poskytovat HR podporu našim zaměstnancům a zajišťovat plynulý chod procesů v oblasti lidských zdrojů.
Klíčové pracovní povinnosti
• Správa životního cyklu zaměstnanců: nástupy, správa dat, absencí, převody a odchody.
• Zadávání, aktualizace a údržba HR dat, zajištění přesnosti informací.
• Tvorba a kontrola standardních operačních postupů (SOP).
• Provádění auditů a kontrol změn údajů pro správné vyplácení mezd.
• Správa elektronických osobních spisů a pravidelné kontroly.
• Interní audity procesů souvisejících s dodavateli a mzdovou agendou.
• Poskytování školení novým zaměstnancům a podílení se na zlepšování HR procesů.
• Efektivní komunikace se zaměstnanci, řešení dotazů a problémů prostřednictvím e-mailu nebo chatu.
________________________________________
Co od vás očekáváme
• Vzdělání: Bakalářský titul nebo ekvivalent.
• Zkušenosti: Předchozí zkušenosti v oblasti lidských zdrojů nebo zákaznického servisu.
• Jazyky: Pokročilá úroveň polštiny (C1) a velmi dobrá angličtina (B2).
• Dovednosti:
o Pokročilá znalost Excelu.
o Orientace na zákazníka a dobré komunikační schopnosti.
o Zkušenosti s aplikacemi Microsoft Office.
Co vám nabízíme
Kancelář PRG14-Corp (Praha, CZ)
Požadovaný termín nástupu: (co nejdříve)
Měsíční mzda až 42.000 CZK
Pracovní doba: 40 hodin týdně
Práce 5 dní v kanceláři
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka lidských zdrojů: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka lidských zdrojů?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 42 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa