Asistentka, komunikace, organizace
Informace
Hledáme schopnou asistentku pro pomoc s provozem eshopu, komunikaci a organizaci různých záležitostí a běžnou administrativu. Nabízíme zajímavou, různorodou práci v hezkém prostředí. Práce na 2-3 dny v týdnu nebo dle dohody. Možnost dalšího rozvoje a spolupráce. Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Co od vás očekáváme
Spolehlivost, dobrá komunikace, schopnost učení.
Co vám nabízíme
Různorodou práci na zajímavém projektu. Možnost rozvoje. Možnost dohody o rozsahu a času práce.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka, komunikace, organizace: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka, komunikace, organizace?
Práce je nabízena v lokalitě Kladno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 170 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AND LILAC s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Kladno - Administrativa
Hledáte brigády v Kladno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.