Asistentka/knihovnice V Advokátní Kanceláři
Hledáte stabilní práci v profesionálním prostředí? Máte rádi systematičnost, nebojíte se samostatné práce? Prestižní advokátní kancelář sídlící v centru Prahy hledá kandidátky na pozici **asistentky a knihovnice** (hlavní pracovní poměr). Pracovní doba**:pondělí - pátek 8:45 - 17:15 hod**. Nástup dle Vašich možností.
**Co můžeme nabídnout?**
Různorodou práci v prestižní a stabilní společnosti, s velmi dobrým finančním ohodnocením. Máme zájem o dlouhodobou spolupráci (s délkou spolupráce roste i mzda). Máme **5 týdnů dovolené** a 5 dní sick days. Nabízíme nadstandartní lékařskou péči a pravidelné služby fyzioterapeuta. Výhodou je příjemné pracovní prostředí v centru Prahy a milý kolektiv k tomu. Kvalifikované důkladné zaškolení je samozřejmostí.
**Co bude Vaší pracovní náplní?**
Především správa knihovny s právnickou literaturou a veškeré agendy s ní související. Právnická literatura nejsou jen fyzické knížky, ale i on-line texty. Budete evidovat výpůjčky, objednávat knížky a časopisy, zajišťovat přístupy do databází literatury, zákonů aj., komunikovat se zahraničními dodavateli, starat se o náš externí sklad dokumentů... Budete zajišťovat veškerou agendu, která s naší knihovnou souvisí.
Kromě toho budete i administrativní podporou pro tým právníků. Budete pracovat s dokumenty zejména ve Wordu (formátování a úprava textu), Excelu, Adobe Readeru, PowerPointu aj. Budete spravovat pracovní cesty právníků (letenky, ubytování) a vykonávat různé asistentské a administrativní práce dle aktuálních potřeb.
**Co byste měli nabídnout Vy nám?**
Hledáme asistentku-knihovnici, která je pečlivá, spolehlivá a její vystupování je přirozeně příjemné. Měla byste být samostatná (agendu knihovny povedete po zaškolení sama), ale zároveň jste i týmový hráč (spolupracujete s ostatními asistentkami a zejména s právníky). Pokud Vám nechybí logické myšlení, schopnost stanovit si priority, domluvíte se anglicky a máte skvělou češtinu, hledáme právě Vás. Předchozí praxe v administrativě je výhodou, nikoliv podmínkou.
Typ úlohy: Plný úvazek
Plat: 37 000,00Kč - 40 000,00Kč (měsíčně)
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka/knihovnice V Advokátní Kanceláři: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka/knihovnice V Advokátní Kanceláři?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Skils s.r.o. advokátní kancelář.