Asistentka kanceláře, pondělí a středa, 6hodin/den, 11 500 Kč/měsíčně
Informace
Zajišťuje pomocné práce v kanceláři např.
- zadávání dat do účetních programů
- pochůzky
- základní administrativa
- jednání s dodavateli služeb
- kontrola a nákup spotřebního materiálu
- běžný úklid kanceláře
Co od vás očekáváme
Pracovní doba pondělí a středa, 6hodin/den
Znalost angličtiny pro telefonickou komunikaci a písemnou formu
Perfektní znalost práce na PC
Samostatnost a zodpovědnost při plnění svěřených úkolů
Schopnost organizovat práci dodavatelů
Výhodou je ochota orientovat se i v technických záležitostech (jsme správní firma - staráme se lidem o nemovitosti) a časová flexibilita při mimořádných událostech
Co vám nabízíme
Stabilní práce s jistotou dlouhodobé spolupráce v malé firmě
Práce na DPP - Kč 11 500,-/měsíc
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka kanceláře, pondělí a středa, 6hodin/den, 11 500 Kč/měsíčně: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka kanceláře, pondělí a středa, 6hodin/den, 11 500 Kč/měsíčně?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BEKR partners, s. r. o..