Asistentka Kanceláře Bezpečnostní Společnosti
Informace
Stabilní společnost zabývající se bezpečnostními a úklidovými službami, hledá spolehlivou a samostatnou asistentku kanceláře na hlavní pracovní poměr, zkrácený úvazek 6 h denně. Pracovní náplní je administrativa spojená s personalistikou, vypracování podkladů pro mzdovou účetní, vypracování a aktualizace personálních smluv, zajištění chodu kanceláře a další administrativní a podpůrné činnosti. Praxe v těchto činnostech výhodou.
Vhodné pro osoby s invaliditou 1.3. stupně.
Co od vás očekáváme
- dobrá znalost práce s PC
- dobrá znalost práce s Microfoft Excel
- komunikativní schopnosti
- schopnost naučit se nastavený systém práce
- schopnost začlenit se do kolektivu
- samostatnost
- spolehlivost
- bezúhonnost
- příjemné asertivní chování
Co vám nabízíme
- hlavní pracovní poměr, zkrácený úvazek 6 h denně (jen pracovní dny)
- kompletní zaškolení ze všech činností a postupů
- podporu společnosti a příjemné prostředí
- stabilní zaměstnání a zázemí
- zaměstnání pro zdravotně znévýhodněné osoby
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka Kanceláře Bezpečnostní Společnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka Kanceláře Bezpečnostní Společnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy S.C.SERVIS Group, s.r.o..