Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511
* spolupráce s back office – archivace zakázek, příprava podkladů pro fakturaci, evidence milníků a docházky servisních techniků
* evidence poptávek a základních údajů v CRM
* podpora obchodního oddělení – monitoring veřejných soutěží, příprava nabídek a sledování komunikace se zákazníky
* správa distribučního systému prodeje – komunikace s výrobními závody a zákazníky
* kontrola a distribuce došlé pošty mezi pobočkami
* agenda spojená s logistikou a nákupem pro pobočky Praha a Brno
Nabídka: * pracovní smlouva na dobu neurčitou
* služební telefon, notebook, kancelář 24/7
* bonusy/prémie
* ochranné pomůcky dle firemních standardů
* nástup možný ihned
* Firemní benefity:
* firemní akce
* flexibilní začátek/konec pracovní doby
* individuální rozvržení pracovní doby
* možnost částečného Home Office
* vlastní organizace náplně práce
* zahraniční pracovní cesty
* kurzy, školení
* účast na zahraničních konferencích
* dovolená 5 týdnů (4 týdny + 5 dní sick days)
* příspěvek na penzijní/životní připojištění
* stravenky/příspěvek na stravování
* multisport karta
* Místo výkonu práce: Brno
Požadavky: * SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)
* znalost AJ – úroveň alespoň B1 – komunikativní
* zkušenost s administrativní nebo obchodní podporou výhodou
* znalost práce na PC (MS Office, CRM systémy výhodou)
* pečlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti
* komunikativnost a schopnost spolupráce v týmu
* základní orientace v obchodních procesech a logistice výhodou
Poznámka: Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!}
-
Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Brno-město Pracovní pozice: Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511 Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 27000 - 32000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 20. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 27000 - 32000 Kč za měsíc.