Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511

Brno-město


* spolupráce s back office – archivace zakázek, příprava podkladů pro fakturaci, evidence milníků a docházky servisních techniků

* evidence poptávek a základních údajů v CRM

* podpora obchodního oddělení – monitoring veřejných soutěží, příprava nabídek a sledování komunikace se zákazníky

* správa distribučního systému prodeje – komunikace s výrobními závody a zákazníky

* kontrola a distribuce došlé pošty mezi pobočkami

* agenda spojená s logistikou a nákupem pro pobočky Praha a Brno


Nabídka: * pracovní smlouva na dobu neurčitou

* služební telefon, notebook, kancelář 24/7

* bonusy/prémie

* ochranné pomůcky dle firemních standardů

* nástup možný ihned

* Firemní benefity:

* firemní akce

* flexibilní začátek/konec pracovní doby

* individuální rozvržení pracovní doby

* možnost částečného Home Office

* vlastní organizace náplně práce

* zahraniční pracovní cesty

* kurzy, školení

* účast na zahraničních konferencích

* dovolená 5 týdnů (4 týdny + 5 dní sick days)

* příspěvek na penzijní/životní připojištění

* stravenky/příspěvek na stravování

* multisport karta

* Místo výkonu práce: Brno


Požadavky: * SŠ vzdělání (ideálně ekonomického nebo technického směru)

* znalost AJ – úroveň alespoň B1 – komunikativní

* zkušenost s administrativní nebo obchodní podporou výhodou

* znalost práce na PC (MS Office, CRM systémy výhodou)

* pečlivost, samostatnost a dobré organizační schopnosti

* komunikativnost a schopnost spolupráce v týmu

* základní orientace v obchodních procesech a logistice výhodou


Poznámka: Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Brno-město
    Pracovní pozice: Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 27000 - 32000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 3. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    10 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Animátor - Přijď na casting do Aqualandu Moravia!
Brno - ŽS REAL, a.s. | 130 Kč - 135 Kč
Obchodní konzultant III
Brno - 35 000 Kč - 75 000 Kč
Konzultant O2 prodejny (m/ž)
Brno - 40 000 Kč - 70 000 Kč
CNC seřizovač - rodinná firma
Brno - 40 000 Kč - 45 000 Kč
Vodař / topenář
Brno - 30 000 Kč/měsíc - 40 000 Kč/měsíc
Další nabídky práce >>>

Práce Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 27000 - 32000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka kanceláře a obchodu s HO (27.-32.000 Kč) #2511 ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1647