Asistentka kanceláře (30.000 – 40.000 Kč) #2499

Brno-město


* správa administrativní agendy

* organizace a koordinace kancelářských záležitostí

* komunikace s externími i interními partnery

* práce v interním systému

* zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí


Nabídka: * odpovídající odměna a mzdový růst

* osobní ohodnocení

* motivační systém odměňování

* pružná pracovní doba

* školení potřebná pro profesní rozvoj

* služební telefon

* výborná dostupnost pracoviště (MHD i individuální doprava), možnost parkování

* Lokalita: Brno – Hády 994/2b


Požadavky: * středoškolské vzdělání s maturitou

* zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou

* znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

* výhodou, znalost docházkového systému

* výhodou, řidičský průkaz skupiny „B“

* samostatnost a proaktivní přístup

* reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti


Poznámka: Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Brno-město
    Pracovní pozice: Asistentka kanceláře (30.000 – 40.000 Kč) #2499
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30000 - 40000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 11. 3. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Disponent/ka MKD - Brno - vhodné i pro juniory
Brno - 35 000 Kč/měsíc - 50 000 Kč/měsíc
CNC seřizovač (až 55.000 Kč)
Brno - 35 000 Kč - 55 000 Kč
Přípravář lakovny 40 000 - 44 000 Kč
Brno - 40 000 Kč/měsíc - 44 000 Kč/měsíc
Technik zkušební laboratoře
Brno - 28 000 Kč - 45 000 Kč
Provozní elektrikář
Brno - 35 000 Kč - 50 000 Kč
Hledáme Skladníka
Brno - 40 000 Kč/měsíc
Obchodník Junior (m/ž)
Brno - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Řidič/ka sk. C - Brno
Brno - AVE CZ odpadové hospodářství
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Asistentka kanceláře (30.000 – 40.000 Kč) #2499: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka kanceláře (30.000 – 40.000 Kč) #2499?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30000 - 40000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka kanceláře (30.000 – 40.000 Kč) #2499 ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1630