Hledáme Asistentku kanceláře s důrazem na preciznost a spolehlivost Jsme společnost hledající motivovanou a organizovanou asistentku na pozici zpracování smluvní dokumentace, která bude hrát klíčovou roli v zajištění hladkého chodu naší kanceláře a podpoře našeho týmu.
* Zpracování a kontrola smluv
* Správa administrativní agendy
* Organizace a koordinace kancelářských záležitostí
* Komunikace s externími i interními partnery
* Práce v interním systému
* Zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí
Nabídka: * Práce v přátelském a profesionálním kolektivu
* Práce na HPP
* Odpovídající finanční ohodnocení
* Stravenková karta po 1. roce ve společnosti
* Kvartální bonusy
* 13. plat hned po 1.roce
* Příspěvek zaměstnavatele do ŽP/DIP
* 25 dní dovolené
* Multisport karta
* Placená společenská setkání (kvartální meetingy, Vánoční večírek, aj.)
* Mobilní telefon a placený tarif (ihned)
* Lokalita Brno Štýřice - AZ Tower.
* Jste-li precizní a hledáte stabilní a zajímavou pracovní příležitost, už teď se těšíme na Váš životopis a motivační dopis!
Požadavky: * Středoškolské vzdělání s maturitou
* Zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* Výborná znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)