Asistentka jednatele - veškerá operativa kanceláře a showroomu
O nás
Jsme česká firma, která je lídrem ve svém oboru. Uvádíme na trh výrobky českého sklářství v podobě skleněných cihel, tvárnic a stavebního skla. Naším cílem je neustále se zlepšovat a přinášet inovativní řešení. Pracujeme pouze se zkušenými profesionály, kteří mají vášeň pro to, co dělají. Pokud hledáš prostředí, kde se podporuje kreativita a efektivita, pak hledáme právě TEBE!
Jaká bude Vaše hlavní úloha:
Organizace + administrativa kanceláře a provozní operativa showroomu.
Hledáme dynamickou a komunikativní osobu, která se připojí k našemu týmu v roli asistenta/ky jednatele tedy "neviditelné ruky, která všechno ovládá" :-) Budete mít na starosti zajištění plynulého a bezproblémového chodu kanceláře po organizační i administrativní stránce. Dále budete řešit aktuální operativu přilehlého showroomu. Zároveň se budete starat o vnější prezentaci firmy na sociálních sítích ve spolupráci se specialisty a správu reklamních účtů. Uvítáme i schopnost vlastního vytváření obsahu včetně základní grafiky. Jsme malý kolektiv, kde se dá "vše" domluvit. Rozsah práce může být od polovičního až po plný úvazek.
Co by Vám nemělo chybět:
Nadšení a cílevědomost!
Hledáme osobu s organizačním talentem a smyslem pro dotažení úkolů a dosažení cílů. Očekáváme dobré vystupování, odpovědnost a aktivní přístup.
Primární náplní práce bude organizace, administrativa a zajištění provozu kanceláře (showroomu) – od plánování schůzek, organizace dokumentů, přes komunikaci s dodavateli až po přípravu podkladů pro jednatele firmy.
Uvítáme znalost fungování sociálních sítí na komerční úrovni a zkušenosti se zadáváním příspěvků. Základní dovednosti v grafice (např. Canva) jsou vítány, stejně jako předchozí zkušenosti práce s e-shopem.
Požadujeme min. 3 letou praxi v kanceláři, showroomu, designovém studiu nebo prodejně. Praxe v interiérovém designu či prodeji stavebních prvků také nebude k zahození.
Co u nás najdete:
Přátelské prostředí a podmínky na míru!
- Zaměstnanecké slevy
- Flexibilní pracovní dobu
- Různorodou a zajímavou práci, u nás se nudit nebudete
- Inspirativní prostředí designového showroomu
- Moderní technologie
- Malý kolektiv, který si navzájem vychází vstříc
- Příjemné zacházení a podporu
- Kávu a studené nápoje
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na mobilní tarif
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka jednatele - veškerá operativa kanceláře a showroomu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka jednatele - veškerá operativa kanceláře a showroomu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy GLASS BLOCKS s.r.o..