💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Asistentka jednatele
administrativní podpora jednatele
vyřizování české i cizojazyčné korespondence
plánování a zajištění pracovních schůzek
archivace dokumentů
příprava prezentací a zpracování dat
Požadujeme
- aktivní znalost německého jazyka (znalost anglického jazyka výhodou)
- předchozí praxe v oblasti administrativa nebo jako asistentka výhodou
- znalost práce na PC (MS Office, SAP výhodou)
- práce je vhodná pro šikovné absolventy
Nabízíme
- bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění
- flexibilní začátek/konec pracovní doby ve smyslu dojíždění
- stabilní zázemí rostoucí společnost
- klidné a čisté pracovní prostředí
- stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené, možnost si napracovat hodiny
- jazykové kurzy
- možnost dalšího odborného rozvoje - školení, kurzy
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka jednatele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka jednatele?
Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Orlicí.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30000 – 35000 Kč/měs..
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Agentura Top Talent s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka jednatele ve městě Ústí nad Orlicí?
Pošlete svůj životopis firmě Agentura Top Talent s.r.o. ještě dnes.