Asistentka Finančního ředitele/back-office
Pracujete rádi s čísly, excelem a financemi? Nebojíte se pracovat samostatně a rozumíte si s běžnými on-line technologiemi?
Pak hledáme právě Vás!
**Náplň práce**:
- Zadávání a tvorba daňových dokladů
- Zpracování pokladních dokladů
- Měsíční vyúčtování pohonných hmot
- Příprava podkladů pro mzdy, příprava podkladů pro DPH, komunikace s externí účetní společností, zajištění doručení podkladů na DPH, evidence dovolených
- Příprava a tvorba platebních plánů pro fakturaci
- Zpracování cenových nabídek
- Tvorba reportů pro finančního ředitele i zákazníky, kontrola timesheetů zaměstnanců společnosti
- Provozní spolupráce s dodavateli
- Administrativní podpora finančního ředitele (podklady pro jednání)
- Zajištění chodu kanceláře (objednání kancelářských potřeb, občerstvení, obsluha návštěv, archivace smluv či jiných firemních dokumentů, výzdoba kanceláří)
- Podpora marketingu (firemní prezentace, aktualizace webových stránek, spravování firemního účtu Linkedin)
**Co očekáváme**:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Základní orientace ve finančních výkazech a DPH
- Uživatelská znalost PC a MS Office
- Alespoň základní znalost AJ
- Schopnost učit se novým věcem
**Co nabízíme**:
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Rozvoj Vašich znalostí
- Sdílené parkovací stání
- Příjemný kolektiv a prostředí
- Sdílenou 3D tiskárnu
- Multisport kartu
- Výuku angličtiny
- Starvenkový paušál
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka Finančního ředitele/back-office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka Finančního ředitele/back-office?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy IDC-softwarehouse.