Asistentka Divize / Obchodní Referentka
O nás
Jsme česká strojírenská společnost IDEAL-Trade Service, spol. s r.o. Již 31 let se zabýváme dodávkami lakovacích linek. Své technologie stále zdokonalujeme a inovujeme. Každý nový projekt je nám výzvou. Díky tomu obsazujeme přední pozice na trhu lakovacích linek.
Přijďte mezi nás i Vy a staňte se důležitou součástí našeho oddělení lakovacích linek! Vašim úkolem bude zajištění chodu divize.
Co bude tím Vaším „denním chlebem“:
- fakturace, správa pohledávek
- komunikace se zákazníky i dodavateli
- schvalování faktur, vytváření objednávek
- správa interních projektů v SAP
- zpracování reportů pro vedení společnosti i controlling
- zajištění chodu divize
- administrativní podpora, úzká spolupráce se všemi úseky divize
- zajištění a správa ochranných pracovních pomůcek a pracovních oděvů
- asistentská činnost (organizace služebních cest, porad, objednávky služeb)
Čeká Vás zajímavá, odpovědná a různorodá práce. Část pracovní doby bude věnovat fakturaci a vystavování účetních dokladů. Neméně důležitou část Vaší práce bude tvořit i administrativní a asistentská činnost. Stanete se vlastně středobodem oddělení :-) Cílem Vaší práce bude připravit zázemí pro hladký chod oddělení. Vše bude probíhat v úzké spolupráci se všemi úseky oddělení.
A toho, že jste se s lakovacími linkami prozatím nesetkal/a, se vůbec nebojte. Jsme připraveni Vás s našimi technologiemi seznámit a důkladně Vás zaškolit. Důležité je chtít a pak jde vše ;-)
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost fakturace a skladové evidence
- znalost anglického jazyka
- dobrou znalost práce s PC (MS Excel na pokročilé úrovni)
- znalost práce v SAP - výhodou
- zkušenost práce v CRM – výhodou
- praxi na obdobné pozici
- organizační schopnosti, příjemné vystupování
- loajálnost, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost
Hledáme kolegu/kolegyni s pozitivním přístupem, který/á obohatí náš skvělý tým
No a co můžeme nabídnout my Vám:
- práci v příjemném kolektivu se skvělou atmosférou
- zajímavou, odpovědnou a různorodou práci
- flexibilní pracovní dobu s vlastní organizací práce
- možnost částečné práce z home office i zkráceného úvazku
- stabilní, dlouhodobé zaměstnání
- řadu firemních benefitů (stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, bezúročné půjčky, cafeterie, účast na firemních akcích, jazykové kurzy a další)
- moderní pracovní prostředí ve zcela nových prostorech
- parkování v areálu společnosti
Nástup je možný IHNED (případně dle dohody).
Věřte, že pokud přijdete mezi nás, určitě nebudete litovat! Rádi se setkáváme i mimopracovní dobu, jsme zkrátka sehraný tým.
O tom, že to nejsou jen plané řeči se můžete přesvědčit například na našem FB profilu - https://www.facebook.com/idealtradeservice/
Přijďte se k nám o všem přesvědčit na vlastní kůži! Těšíme se na Vás :-)
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Zvýhodněné půjčky
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka Divize / Obchodní Referentka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka Divize / Obchodní Referentka?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy IDEAL-Trade Service, spol. s r.o..