Asistentka, Asistent
Informace
NÁPLŇ PRÁCE - Administrativní příprava podkladů, archivace dokumentů, přiřazování faktur,
Co od vás očekáváme
Požadujeme - středoškolské vzdělání, samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, trpělivost, pečlivost, schopnost se rychle učit. Základní administrativní znalosti, milé vystupování.
Co vám nabízíme
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka, Asistent: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka, Asistent?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AKMES s.r.o..